Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Morgaine

Morgaine

01-02-2017 om 10:02

Gebeld worden door 0900-8844???

Mijn puber is zojuist gebeld door het landelijke nummer van de politie, 0900-8844. Puber was te laat met opnemen, dus geen idee waarom er gebeld werd. Maar dit nummer is toch geen nummer waar de politie zélf mee belt? Alleen om als burger dingen te vragen en te melden toch? We hebben geen idee waarom de politie zou bellen.

Terugbellen

In zo'n geval zou ik ff terugbellen. Maar het was vast een foutje.

en?

teruggebeld?

Morgaine

Morgaine

01-02-2017 om 13:20

Nee

Niet teruggebeld. Wel geprobeerd, maar puber vond dat te duur worden. Als het geen foutje was, dan bellen ze vast nog wel een keer, lijkt me.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-02-2017 om 13:23

Puberstreken?

Kan het zijn dat je puber voor de grap het nummer gebeld heeft en daarover aangesproken wordt, tenminste als ze hem te spreken krijgen?

Morgaine

Morgaine

01-02-2017 om 13:34

Nee

Daar is het echt het type niet voor. Als dat zo zou zijn, zou het me zeer verbazen!

Kaaskopje

Kaaskopje

01-02-2017 om 13:57

Morgaine

Er schiet mij iets van vroeger te binnen. Toen ik 9 jaar was, zijn wij verhuisd. Meteen na die verhuizing kregen we voor het eerst een vaste telefoon. Opwinding alom. Natuurlijk wilde ik dat spannende ding een keer uitproberen. Ik weet nu even niet meer wat ik toen gedaan heb, maar niet lang daarna ging de telefoon. Ik stond er nog bij, dus ik nam de telefoon op. Werd ik door een telefoniste van een centrale op mijn vingers getikt dat ik mijn kinderen moest aanleren niet zomaar te bellen. Blijkbaar klonk ik erg volwassen ).

Later heb ik wel eens echt irritant gedaan. Mensen bellen met een grappige achternaam, met vriendinnetjes deed ik dat. Meneer Pen bellen en naar mevrouw Potlood vragen. Ontzéttend flauw, maar wij hadden lol.

vlinder72

vlinder72

01-02-2017 om 14:03

Een keer

Wij hadden zelf gebeld nadat mijn zoon van 10 een stel jomgens een scooter in de bosje had zien gooien. Uitgelegd wat hij gezien had en waar. En toen belden ze later terug of hij de politie kon helpen zoeken. Dus zoon mee met de politie om ze aan te wijzen waar het was.

Maar dat was terugbellen nadat wij zelf gebeld hadden.

Morgaine

Morgaine

01-02-2017 om 14:47

Kaaskopje en Vlinder72

Dat ken ik, dat bellen voor de gein. Zelf amper gedaan. Ik verwacht ook niet dat puber dat doet, dat kost teveel beltegoed!

Vlinder72: werd er toen ook teruggebeld vanaf 0900-8844? Ik ben zelf ook wel eens gebeld door de politie, maar dan was het duidelijk naar aanleiding van iets en er werd dan gebeld vanaf een gewone vaste lijn of met een mobiel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.