Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marjolein

Marjolein

28-01-2013 om 10:49

Furminator, allemaal bedankt!

Ik kan het draadje niet meer vinden, maar allemaal bedankt voor de furminator tip. Fio, Koentje, Rymcke, en alle anderen.
Eerst geschrokken van de kosten (40 euro?!), toen rondgezocht en bij een dierenwinkel een zelfde soort borstel maar dan van hun huismerk gevonden.
Wat een verschil! Onze kat voelt helemaal anders. Heerlijk zacht is zijn vacht nu en hij kan weer op schoot
En - ook heel belangrijk - hij vindt het zelf niet vervelend, bij de andere borstel moest ik hem altijd vasthouden. Bij deze gaat hij spinnen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

28-01-2013 om 12:37

Mooi!

Ik ga er ook maar eens eentje halen, ik heb 'm ooit geleend van een vriendin voor onze abessijn. Ik heb nu een kat met een hele dikke vacht, ik denk dat ik mijn lol op kan in de lente....zo'n furminator komt dan vast van pas.

Marjolein

Marjolein

28-01-2013 om 12:54

Fio, tip terug

Kijk dan zeker ook even naar een huismerk variant, die van mij kostte 17 euro. Dat is toch beter betaalbaar dan 40 euro.

koentje

koentje

28-01-2013 om 13:56

Haha

goed he!!

Fiorucci

Fiorucci

28-01-2013 om 14:05

Marjolein

Dat doe ik zeker! Op internet zijn de echte zowiezo goedkoper, overigens..)

mix

mix

29-01-2013 om 10:21

Let wel op

alleen kammen op een vacht zonder klitten en korte bewegingen maken
Mijn honden vonden het zalig, mijn katten rennen al weg als ik aan het woord "borstelen" denk

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2013 om 07:31

Mix

Je kent onze rooie kater, ik ben benieuwd hoe hij het vindt..) Ik vraag me af in hoeverre hij gewend is om gekamd te worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.