Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nathalie

nathalie

20-01-2013 om 15:19

Foto's laten afdrukken

Al een hele tijd niet gedaan want we bewaren ze digitaal. Maar nu moeten we voor een kadootje voor oma een fotoreportage maken. Ik wil ze niet zelf printen maar er gewone net als vroeger foto's van maken.
Waar doe ik dat het beste? In het verleden lieten we wel eens bij Kruidvat afdrukken herinner ik me, is dat nog goed? Of hema? Of andere tips met een goede prijs-kwaliteitverhouding? Het moet dus geen fotoboek worden maar gewoon een stapeltje losse foto's.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij de supermarkt?

Hier (in Schotland) ga ik daarvoor naar een afdrukmachine bij een grote supermarkt of drogisterij.

nathalie

nathalie

20-01-2013 om 15:40

Bestaat dat hier ook?

Shonagh ga je daar dan heen met een usb stick, die steek je in de machine en klaar terwijl u wacht komen je foto's eruit? Weet iemand of dat ook in Nederland bestaat?

Inderdaad

Zo doe ik dat ;o)

Petr@

Petr@

20-01-2013 om 16:16

Kruidvat

Daar staat zo'n apparaat. Ik gebruikte het schijfje uit mijn camera, maar er waren meer mogelijkheden.

Petr@

Petr@

20-01-2013 om 16:18

ik dacht de Hema ook.

Foto.com

Ik bestel meestal mijn foto's bij foto.com.

Prakje

Prakje

20-01-2013 om 19:41

Webprint.nl

Snel, goedkoop en goede kwaliteit. Geen super kwaliteit, gewoon goed. En het wordt keurig thuisbezorgd, scheelt weer een ritje naar bijv. kruidvat om ze op te halen

Brianna F

Brianna F

20-01-2013 om 19:57

Ook

Foto.com. Prima en thuisbezorgd binnen een paar dagen.

nathalie

nathalie

20-01-2013 om 20:46

Gelukt, hoop ik

We hebben de foto's digitaal naar kruidvat gestuurd. De afdrukken kunnen over een paar dagen opgehaald worden in de vestiging hier vlakbij. Als de kwaliteit echt niks is dan gaan we foto.com of webprint proberen.
Bedankt voor de tips!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.