Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oepsie

oepsie

24-08-2011 om 19:20

Fotocamera in het water gevallen

Tijdens onze vakantie in de Dordogne hebben we een kano-tocht gemaakt. Mooie foto's onderweg gemaakt, maar helaas is tijdens zo'n moment de fotocamera uit de handen van mijn man geglipt en in het water terecht gekomen. Alles daarna goed laten dogen, maar helaas doet ie het niet meer :-S
Nu hebben we een anwb reisverzekering en even de polisvoorwaarden nagekeken. Daarin staat dat bij roekeloosheid de schade niet vergoed wordt. Zal dit een gevalletje roekeloosheid zijn dan of toch gewoon pure pech ??? (we hopen natuurlijk het laatste)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Toke

Toke

24-08-2011 om 20:27

Eerlijkheid

geef het gewoon op zoals het is gebeurd. Volgens mij houden verz maatschappij het meest van eerlijke mensen en zien ze roekeloosheid dan misschien wel door de ingers. Hangt er ook wel een beetje vanaf of je de verzekering eerder hebt aangesproken. Je kunt camera ook nog naar expert brengen?

Reisverzekering

Daar heb je nu een reisverzekering voor

Moet je toch meestal

de eerste 150 euro eigen risico betalen, tenminste met onze polis vorig jaar wel..

Als het nou een hele dure camera is dan loont het de moeite, niet geschoten is sowieso MIS

Niet netjes!

Jullie zijn zelf zo dom geweest om dat ding mee het water op te nemen terwijl hij er niet tegen kan.

Gr. Poezie.

Als je gewoon eerlijk bent

Is het toch gewoon netjes?

Als je je bril verliest omdat je niet goed oplet is dat eigenlijk toch ook eigen schuld?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

oepsie

oepsie

25-08-2011 om 12:50

Tja

ben ook gewoon van plan om eerlijk te zijn, snap daarom de reactie van Toke niet zo goed, want ben ook van plan het op te geven zoals het gebeurd is. Maar misschien "lees" ik het verkeerd?
En Poezie hoe bedoel je "niet netjes". Tja, het is inderdaad heel DOM dat we dat gedaan hebben. Zelf nooit eens iets gedaan waarvan je later dacht oh foutje ? Ach laat maar ...
Ik zal de anwb eens bellen en horen hoe en wat. Bedankt voor de reacties in ieder geval

Toke

Toke

25-08-2011 om 16:06

Ik bedoelde niet

dat je mogelijk niet eerlijk zou willen zijn, maar meer dat je dan misschien nog best een kans maakt het vergoed te krijgen, gewoon omdat ze eerlijkheid waarderen. Terwijl je het ook meteen terzijde had kunnen schuiven als roekeloosheid en geen poging meer zou doen om het terug te krijgen.
Sorry dat ik het niet duidelijk heb opgeschreven.

oepsie

oepsie

25-08-2011 om 17:23

Toke

Toke, dan heb ik het dus verkeerd gelezen/verkeerd opgevat. Sorry. Bedankt voor je uitleg !

kaatje43

kaatje43

06-09-2011 om 11:31

Even het verhaal anders maken

en weglaten dat je het toestel in de kano had meegenomen. Maar bijv. aan de rand van de het water had gestaan en dat toen het toestel uit je handen viel. Dan maak je meer kans denk ik.

Gewoon de waarheid vertellen

...zie titel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.