Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Faith

Faith

27-11-2011 om 12:09

Fotocamera al stuk

Mijn digitale finepix s 3500 doet helemaal niets meer. Fotozaak weet er ook niets op, iemand een tip? Dank je, Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Garantie?

Hoe lang heb je 'm al? Misschien kun je nog aanspraak maken op garantie? En ook al is de garantie verlopen maar de camera is nog niet zo oud..... als de fotozaak er 'ook niets op weet'.... Dan krab ik even achter mijn oren.

Andere fotozaak zoeken voor een 2nd opinion?

Puck

Puck

28-11-2011 om 10:57

Servicedesk fuji bellen?

Lijkt me dat ze hier bij Fuji zelf ook wel een servicedesk voor hebben. Wel raar dat ze je bij de fotozaak niet konden helpen. Ik neem aan dat je dingen als andere batterijen, andere geheugenkaart, resetten, etc. al geprobeerd hebt?

ilsepilse

ilsepilse

28-11-2011 om 15:11

Canon

hadden vorig jaar hetzelfde probleem met een canon camera, fotozaak vond dat het onze schuld was, ik zeg dan stuur je hem maar op naar canon en laat je hen daar zelf over beslissen, uiteindelijk viel het nog id garantie en hebben we niks hoeven betalen...
(computer aansluiting werkte niet)

Hombre

Hombre

29-11-2011 om 15:04

On-line

"Ooit was een echte winkel de voorkeur met als reden dat je dan terug kon met je camera als er iets mee is, maar op deze manier maken ze zichzelf alsnog overbodig. De volgende camera koop ik dus maar op internet."

Mijn spiegelreflex op het Internet gekocht, tijdens garantie problemen, maar prima opgelost door de verkoper en Canon. Gelukkig wel met een shop om de hoek, scheelt weer verzendkosten: digicamshop.nl.

Positief

Mijn moedet liet haar toestel kapotvallen.. Batterijklepje stuk, viel mee. Ze kreeg in de winkel direkt een nieuwe camera mee! Je kunt dus mazzel hebben met de winkel.

app-sent

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.