Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vogel

Vogel

15-10-2015 om 21:47

Foto op canvas, ervaringen?

Ik wil een mooie foto van de zomervakantie op canvas laten afdrukken, maar kom prijzen van een paar tientjes tot over de €100 tegen.

Wie heeft ervaring met een aanbieder die een redelijke prijs- kwaliteitverhouding biedt? Of ontloopt het elkaar niet zoveel qua kwaliteit?

Hanne.

Hanne.

15-10-2015 om 22:03

print things

Ik heb goede ervaringen met print things. Altijd keurig en snel geleverd en toen er een keer wel een probleem (kras) was keurig opgelost.

Weet niet zeker hoe ze prijstechnisch scoren. Wacht meestal op een kortingsactie.

Lynna

Lynna

15-10-2015 om 22:42

Wel eens gedacht aan aluminium?

Wij hebben laatst wat foto's op aluminium laten afdrukken. Dat vind ik zelf nog veel mooier dan canvas! Vooral de lichte stukken op de foto lichten nog veel meer op als de zon erop schijnt. Het lijkt wel te leven dan.

Volgens mij heeft mijn vriend ze bij webprint laten afdrukken maar er zijn nog wel meer aanbieders.

car

car

27-10-2015 om 11:41

poster

Ooit naar Poster XXL gekeken? Zij hebben ook canvas, ooit (vroeger) bij besteld

Suze

Suze

27-10-2015 om 11:49

Canvas Company

Ik heb jaren geleden eens voor iemand iets op canvas laten bedruk door Canvas Company. Even gecheckt, en ze bestaan nog .

Ik was daar tevreden over.

Weet de prijs niet meer, maar heb toen vergelijkend warenonderzoek gedaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.