Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

KGO

KGO

14-06-2013 om 23:28

Fontein / wasmeubel

Hallo,
We gaan verbouwen en op de twee meisjeskamers komt er dan de mogelijkheid voor een wastafel. Nu zit ik te zoeken naar wastafelmeubels. De bouwer heeft een voorstel voor een fonteinmeubel. Dat is wat smaller, nml 40 cm breed. De wasbak zelf is dan 29 cm en de rest van de 40 cm daar zit de kraan.
Ik heb geen idee of dat handig is, of is dat te klein. Wie heeft er praktische tips?

Kaatje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

15-06-2013 om 00:03

Hmmm.

Het lijkt me wat krapjes en met zo'n smalle, ondiepe bak heb je denk ik gauw last van gespetter. Je hebt ook rechthoekige wastafels waarbij de kraan gewoon in het midden zit (zoals bij een gewone wastafel). Ik heb een van Ikea, 60 x 40 cm. Er zit een bijpassende, doorlopende kast eronder. Wel iets groter maar ook comfortabeler. Dit model kun je ook wel van andere merken krijgen want de kwaliteit is niet heel goed, na zes jaar zit hier en daar al craquelé. Maar de vormgeving is prima.

amk

amk

15-06-2013 om 07:12

Gaat prima

ik heb wegens gebrek aan ruimte zo'n klein model in mijn badkamer en dat gaat prima. Maar de breedte van mijn kastje is ook de breedte van mijn wasbak.

Hij komt bij de G.amma vandaan en is na 7jaar nog als nieuw.

Weg

In mijn vorige huis heb ik juist de wastafels laten weghalen op de kinderkamers. Vreselijk dat geknoei met water daar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

marie

marie

15-06-2013 om 15:49

Met pubers juist handig

Hoi
Zelf had ik als puber ook een eigen wastafel op de kamer (gewoon hele simpele) en dat was juist heel handig. Het was namelijk 's morgens spitsuur met 4 pubers en dan scheelde het toch weer tijd als ik niet in de badkamer hoefde om te wassen enzo.
Alleen 40 cm lijkt me inderdaad wel erg smal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.