Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kastanjet

kastanjet

19-09-2012 om 13:13

Fly london schoenen: waar te koop?

Hallo,

Ik heb een paar leuke laarzen van Fly London gezien. Alleen... in ons provinciestadje zijn ze niet te koop. Weet iemand een winkel waar ze een grote collectie Fly London aanbieden? Maakt niet uit in welke plaats. Ze zijn ook wel online te koop, maar ik wil ze in het echt zien.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

19-09-2012 om 15:37

Toch online

Ik heb ook geen idee waar ze dat merk in de winkel verkopen en dan met meerdere modellen tegelijk. Dus ik koop mijn Fly London schoeisel altijd online. Dan kun je het toch ook eerst bekijken? Indien nodig, terug sturen. Maar dat heb ik nog nooit hoeven doen met Fly London, wat een heerlijk schoenenmerk is dat!

kastanjet

kastanjet

19-09-2012 om 22:00

Guinevere

Bij welke online winkel koop je je schoenen?

Guinevere

Guinevere

20-09-2012 om 14:04

Meestal

Meestal ga ik naar Brandos voor Fly London. Maar in geval van nood wijk ik uit naar een andere onlinewinkel. Als je naar de homepage van Fly London gaat (van het merk zelf, flylondon.com) heb je meer keuze trouwens, maar daar heb ik nog nooit geshopt.

Fiorucci

Fiorucci

20-09-2012 om 18:24

Hier

Zalando heeft ze ook.

kastanjet

kastanjet

22-09-2012 om 20:18

Hebben ze niet

De laarsjes die ik mooi vind, zijn van het model Mel (en dan de groene versie). Beide winkels hebben ze niet. Dus nog even verder zoeken...
Nog even wat anders: ik heb samen met een vriend jarenlang de website www.brandos.nl onder beheer gehad. Was toen de fanclubsite van een band. Vind het nog steeds erg raar dat er via dit adres nu schoenen worden verkocht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.