Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

carootje

carootje

13-05-2014 om 15:36

fileverwachting rond Antwerpen/Brussel vrijdagochtend

Weet niet of dit de juiste rubriek is eigenlijk, maar kan IEMAND mij vertellen hoe druk het verkeer rond Antwerpen en Brussel is op vrijdagochtend, rond 8.30 's ochtends.

Moet vanuit Utrecht richting Leuven en probeer daar rond 10.00 te zijn.

Twijfel tussen de trein en de auto, met de trein ben ik sowieso bijna drie uur onderweg, met de auto zou het zonder files twee uur rijden zijn.

Hoop dat iemand me kan helpen (of anders weet waar ik die info kan vinden)

Carootje

Jasmijn

Jasmijn

13-05-2014 om 16:00

tomtom routeplanner op de computer

Op de computer kan je een route laten adviseren door tomtom en je kan meteen een datum en tijd aangeven. Volgens mij houdt Tomtom dan rekening met de drukte die er gemiddeld is op dat moment, en anders zou je morgen al even vroeg in de ochtend op drukte kunnen checken. http://www.routes.tomtom.com

Jasmijn

Jasmijn

13-05-2014 om 16:03

nee dus

Oh ik kijk eens beter en hij doet dat niet op dagen vooruit. Zelf zou ik dan morgenochtend even kijken hoe druk het op die route is vroeg in de ochtend (zet vinkje beperk vertragingen aan) en donderdag weer, dan kan je denk ik wel een inschatting maken voor vrijdag, hoe laat je moet vertrekken)

carootje

carootje

13-05-2014 om 16:11

dank

dank je, goed plan!

Dalarna

Dalarna

13-05-2014 om 19:31

tip

Via googlemaps zie ik dat je 18 min langer (2:09) onderweg bent via Den Bosch, dan ga je iig niet EN via Antwerpen EN via Brussel!

neteret mut

neteret mut

13-05-2014 om 19:45

ga niet over de E 19

die tussen A en B ligt, elke dag file rond 7.30 (dan luisteren wij de nieuwsberichten), hoe het is rond 8.30 weet ik niet. Maar hoe het zou zijn met files bij een alternatieve route weet ik niet. Wij kiezen er ieg niet voor om over de E19 te rijden tijdens mogelijke file momenten, dan rijden we liever over een niet - snelweg.

neteret mut

neteret mut

16-05-2014 om 22:53

en wat heb je nu gedaan?

zie titel

carootje

carootje

17-05-2014 om 10:30

volgende week pas

was niet duidelijk in mijn bericht, maar ik ga volgende week pas (23e). Heb gisterochtend de files een beetje in de gaten gehouden, maar het leek mee te vallen, dus ik denk dat ik het erop ga wagen. Nu alleen mijn collega's nog mee krijgen

Bedankt voor alle tips!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.