Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

laurent

laurent

25-04-2013 om 14:09

Fietsvraag

Ik moet een nieuwe fiets maar heb niet heel veel te besteden. Het moet een stevige damesfiets zijn (liefst type opoefiets) met een goede standaard en dito bagagedrager want er moeten nog heel even kinderen op mee. Over ongeveer een jaar a anderhalf jaar is dat waarschijnlijk (hopelijk) niet meer nodig en wil ik er zelf nog wel een tijdje mee doen dus liefst geen moederfiets.

Wat zal dit me ongeveer gaan kosten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Koolmees

Koolmees

25-04-2013 om 14:28

Ik cross al jaren (zes?) rond op een opoe fiets van de hema. Bevalt prima. Eerst met twee kinderzitjes, nu alleen nog maar zo'n klap geval van bobike. Ik fiets een paar keer per week door weer en wind naar m'n werk, zo'n vijf kilometer. Nog nooit iets kapot aan geweest. Alleen die standaard die moet ik met een extra touwtje vastmaken, omdat hij anders op de straat valt. Dat piefje waar die in moet vallen, doet het niet meer.

Rafelkap

Rafelkap

25-04-2013 om 17:19

Link en verdieping

Hier zag ik een link: http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/detail/article/budget-omafiets-barrel-of-buitenkansje/
maar ik zou me ook verdiepen in een duurder merk en die op marktplaats kopen. Ik zie veel batavus personal bike's delivery, misschien heeft hier iemand ervaring mee. Het lijkt me stevige fietsen en ook handig voor de boodschappen.

Koolmees

Koolmees

25-04-2013 om 18:51

Haha

Mijn fiets heeft gewonnen!

laurent

laurent

25-04-2013 om 19:46

Hema

Is deze met een dubbele standaard? En hoe trapt hij?

Koolmees

Koolmees

25-04-2013 om 20:58

Hema

Het is gewoon een heel simpele fiets. De standaard is zo'n beugel die hoort bij een opoe fiets.
Ik vind het heerlijk trappen, maar ik heb al twintig jaar een opoe fiets, weet dus niet beter. Ik houd best wel van doorfietsen. Vooral als ik 's morgens naar mijn werk moet, en dat lukt prima met deze fiets.

kastanjet

kastanjet

26-04-2013 om 20:24

Personal bike

Heb ik ook gehad. Vond het geen fijne fiets. Wel super om kinderen te vervoeren, maar de wielen vond ik te klein. Ik trapte tien slagen in de rondte...

Hoezo?

De standaard personal bike heeft toch ook gewoon een 28 inch wiel, net zoals de meeste fietsen tegenwoordig?

groeten,

Temet

mijk

mijk

27-04-2013 om 14:25

26!

Maakt hem sterker.....ik ben aan mijn 2e personalbike en ik vind het een heerlijke fiets maar ik ben zelf niet zo groot. haal nig steeds mensen in.Hij is vooral heel zwaar maar ook dat makt sterk....

mijk

typen op mijn i-pad is lastig!p

Limi

Limi

27-04-2013 om 16:49

Ik heb een tweedehands

Normale tweedehands damesfiets, vervoer daar 2 kinderen op.

Hij was 175 euro.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.