Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

even zo

even zo

24-05-2012 om 10:00

Feest 3 in 1

We zijn uitgenodigd voor een feest 3 in 1. 2 verjaardagen en een huwelijks jubileum.
Voor de verjaardagen geven we altijd een x bedrag. Dus als de verjaardagen op 1 dag gevierd worden doe we dit bedrag dubbel.
Wat moeten we nu doen nu het huwelijksjubileum er ook bij gevierd wordt?
Er wordt verder niets speciaals gedaan aan het huwelijksjubileum. Het is gewoon een een 3 in 1 feest.

Zelf wil ik best wat extra's geven i.v.m hun huwelijksjubileum maar vind het dus overdreven met een groot bedrag hiervoor aan te komen zetten.
Wat vinden jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

24-05-2012 om 11:09

Ik zou

het bedrag bv met een tientje of mooie bos bloemen ophogen.
Stel je geeft voor een verjaardag 10/20 euro, nu dubbel dus 20/40 euro, dan zou ik er 30/50 van maken. of 20 en een mooie bos bloemen, maar dat kost ook geld en is met een week weer weg.
Gewoon afhankelijk van je portemonnaie het bedrag naar boven afronden

even zo

even zo

24-05-2012 om 11:44

Cobi

Het gaat om de verjaardagen van de jubilarissen.

Brianna F

Brianna F

24-05-2012 om 11:54

Tja

Ik zou dan denken: ze geven maar 1 feest, dus 1 keer de kosten, dan krijgen ze gewoon één cadeau en niet nog een extra cadeau. Het leukste zou dan zijn een gezamenlijk cadeau, maar dat zal misschien lastig worden?

Feestneus

Feestneus

25-05-2012 om 11:23

Idee misschien

Ik geef in zo'n geval altijd een mand gevuld met kleine verwenkadootjes: bijvoorbeeld klein flesje bubbels, chocolaatjes, (luxe) badspulletjes, massageolie, romantische kaars die ik laat bedrukken met de namen en jubileumdatum, bloemenbon of boekenbon etc etc, zo kun je zelf je budget bepalen. Soms heb ik nog een kortingbon voor welness of een atraktiepark in de la liggen en dat stop ik er ook bij, al naar gelang waar de interesses van het stel liggen.
Mooi inpakken en een kaart erbij. Het kost wat tijd en moeite om alles bij elkaar te zoeken, maar het wordt altijd gewaardeerd.

bibi63

bibi63

25-05-2012 om 13:34

Een gezamenlijk cadeau

Bijv. een leuk origineel gezelschapsspel?
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.