Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bezig Bijtje

Bezig Bijtje

21-02-2012 om 13:07

Familiedag in het midden van het land- tips gevraagd

Heeft iemad DE tip voor een leuke familiedag? Ik moet die organiseren, maar het valt me nog niet mee....ik moet het hebben van tips van anderen denk ik. Iemand een leuk idee? Evt willen we ook wel afwijken van het midden van het land, maar qua reistijd is dat voor een ieder het handigts.
Bedankt alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is dit iets?

Ze hebben er verschillende huizen.

http://www.groepsgebouw.nl/Locaties/Austerlitz/Vos.aspx

mijk

mijk

21-02-2012 om 16:54

Wat is je budget?

t

Meer info

Zijn er kinderen bij, hoe groot is de groep? Actief of rustig aan, kun je wat meer vertellen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mijk

mijk

21-02-2012 om 17:32

Ja dat wou ik ook allemaal vragen

en toen vloog mijn internetconnectie eruit!

MIjk

Terpi

Terpi

21-02-2012 om 17:45

Voor mij ook...

Maar dan regio zuid gelderland, noord limburg of daartussen. Groep van 17 personen, van 9 tot 65 jaar. Een dag met activiteit en eten tussen 13:00 uur en 20:00 uur. Budget ongeveer 1200 euro. Ben benieuwd

Bezig Bijtje

Bezig Bijtje

21-02-2012 om 20:33

Komt ie

Sorry , ik hsd er wat meer bijmoeten zetten;-0 wel zo handig.
We willen zo'n 30,- de man. Er zijn ook kids bij, in de leeftijd van 1-11 jaar.We willen graag iets wat voor volwassenen en kids leuk is. Verder niet TE achtief, er zijn een paar moeilijk lopenden bij.En ergens eten.
De groep telt zo'n 40 personen.

Doorn

Vrienden van mij zijn wel eens naar het rosarium in doorn geweest zelf heb ik daar geen ervaringen mee.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rieke

Rieke

21-02-2012 om 23:08

Afrika museum in Berg en Dal bij Nijmegen. Er zijn leuke workshops te volgen, o.a afrikaanse muziek maken, koken, museum is leuk,ook buiten. goed te doen als je niet te veel wilt lopen. Voor kinderen erg leuk. Je kunt een deel afhuren( vh restaurant en daar eten, koffie, gebak alles is te bespreken)

mijk

mijk

22-02-2012 om 08:22

Openluchtmuseum!

is erg leuk voor familiedag. Brengt ook leuke gesprekken tussen jong en oud op gang. openluchtmuseum.nl

Mijk

Isabella

Isabella

22-02-2012 om 13:05

Kanoën op de linge

Is Kanoën op de Linge te actief? Je kunt het combineren door bijvoorbeel heen te kanoën en terug te fietsen. Opstappen in Leerdam of Gorinchem. De omgeving is echt prachtig. In Leerdam kan je dan ook nog het glasmuseum bezoeken.

Isabella

Isabella

22-02-2012 om 13:11

's-hertogenbosch

's-Hertogenbosch is ook leuk voor een familiedag. Eerst bijvoorbeeld een rondleiding door de st. Jan of een begeleide stadswandeling. Daarna een rondvaart op de Binnendieze, dat vindt echt iedereen leuk. En eten kun je heerlijk en heel gezellig in De Korte Putstraat.

Speeltuinen

Kun je ook vaak afhuren en hebben dan vaak ook een gebouwtje erbij.... misschien is dat wat?

Puck

Puck

23-02-2012 om 10:06

Rijnauwen, dierenpark amersfoort

Bij Rijnauwen bij Utrecht zit een leuk theehuis, de kinderen kunnen er spelen, je kan er kanovaren, wandelen, voor ieder wat wils.
Verder vind ik dierenpark Amersfoort ook altijd wel een geschikte plek voor een familieuitje.

Marjoleine64

Marjoleine64

23-02-2012 om 21:35

Wat wij doen

is meestal in Noordwijk (komt voor de meesten van ons goed uit) eerst gezellig samen koffie/lunch in een strandrestaurant, en daarna bowlen of zo. Wij zijn met minder mensen (4 gezinnen + 1 vrijgezel, totaal 9 volwassenen en 10 kinderen nu tussen 7 en 19). Bij de bowling is ook een leuk terras, een trampoline-veld en een midgetgolf dus bowlen als het slecht weer is, en midgetgolfen als het mooi weer is. We zijn met heel mooi weer (meivakantie) ook wel eens 's avonds opnieuw naar het strand gegaan om daar nog te eten. Ik denk dat we dit nu zo'n 4 keer gedaan hebben, de 1e keer zo'n 6-7 jaar geleden met beide schoonouders er nog bij. Tegenwoordig is het zo'n beetje de enige gelegenheid dat we elkaar samen treffen, met familie die deels in het buitenland woont.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.