Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Snotneus

Snotneus

06-01-2016 om 11:58

Familie uitje gezocht Hilversum/Huizen/Laren

Wie weet iets leuks te doen als activiteit voor mensen met leeftijden van puber tot tachtig? De bedoeling is om dit in februari plaats te laten vinden, dus met een fluisterboot (heel erg leuk) het Naardermeer op, is een beetje koud.

Het gaat om een groep van 10-15 personen.

Meerdere opties

Waar je naar zou kunnen kijken:

Museum Beeld en Geluid (Hilversum)
Oud Valkeveen (Huizen/Naarden - misschien ook wel een tikkie koud in februari)
Museum Naarden Vesting
Geologisch museum (Hilversum)
Muiderslot (Oke, Muiden is niet een van de plaatsen die je noemt, maar het is op een steenworp afstand en echt heel erg leuk voor alle leeftijden)

Fransien

Fransien

06-01-2016 om 17:12

Klimbos

Zou het klimbos bij Lage Vuursche iets voor jullie zijn? Het is vreselijk leuk, eetgelegenheden zat in de buurt, en opa/oma kan rustig toekijken hoe de rest klimt.

Mijntje

Mijntje

06-01-2016 om 17:33

wandelen op de Hilversumse hei en vliegtuigen kijken op het vliegveld in Hilversum, daar is ook een restaurant (nooit in geweest, wel vliegtuigen gekeken)

Bennikki

Bennikki

06-01-2016 om 17:42

Ja Beeld en Geluid

Zou ik doen, lekker warm en voor alle leeftijden!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-01-2016 om 17:54

Beeld en Geluid of ...

Beeld en Geluid is zeker leuk. Andere aanrader (misschien iets te ver uit de buurt) is het Militair Museum in Soesterberg. Laat je niet afschrikken door de naam; het is er echt leuk. Wij zijn er ook geweest met een groep met leeftijden tussen 3 en bijna 80.

neteret mut

neteret mut

06-01-2016 om 21:37

muiderslot

zijn wij vorig jaar geweest midden maart met een groepje, ook van puber tot ruim tachtiger. Er was als extra boogschietles geregeld alleen voor onze groep. Was heel geslaagd

Juno

Juno

06-01-2016 om 22:18

Midgetgolf

Midgetgolf op de Lage Vuursche met daarna pannenkoeken oid. Zeer mooie baan in zeer mooie omgeving. Ben er al tijden niet meer geweest, misschien even googelen of het nog bestaat of open is. Muiderslot is ook fantastisch. Beeld en geluid vond ik persoonlijk wat minder. Je kan oa allerlei oude filmpjes terugkijken maar nu zo'n beetje alles online te vinden is is het imo al weer achterhaald. Wel een prachtig gebouw.

neteret mut

neteret mut

07-01-2016 om 17:32

foutje van mij

wij waren niet in het Muiderslot maar in slot Loevestijn

Theekopje

Theekopje

07-01-2016 om 21:39

Beeld en Geluid

Ik vind zelf Beeld en Geluid geen aanrader. Maar de meningen erover verschillen nogal.

Misschien dat als je veel van tv houdt dat het dan leuk is, ik vond het nogal opgeklopt. En houd er rekening mee dat bij de paar dingen waar je iets kunt doen (even een camera op en neer bewegen) het wachten geblazen is.

Snotneus

Snotneus

22-01-2016 om 16:53

Bedankt

Ik was jullie helemaal vergeten te bedanken voor jullie suggesties.
Bij deze dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.