Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Valkyre

Valkyre

22-10-2011 om 16:46

Extra lange slimfit t-shirts?

Mijn man is redelijk lang en nogal slank, en hij draagt het liefst slimfit T-shirts. Probleem is alleen dat de meeste T-shirts na een keer wassen te kort worden (dan loopt hij bij iedere beweging met een blote buik of rug). De slimfit T-shirts van de Hema komen aardig in de buurt, maar zijn dus te kort, zeker als ik ze in de droger mik. (En nu niet allemaal gaan zeuren hoe milieu-onvriendelijk een droger is, want zo vaak gebruik ik 'm niet en vooral: dat is de vraag niet).

Dus: wie weet waar je extra lange slimfit T-shirts voor heren kunt kopen (liever geen wit)?

Groeten, Valkyre

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Kleding krimpt in de droger, dus daar zou ik die shirt dan echt niet indoen. Zeker als ze nieuw wel goed passen. Gebruik mijn droger voor bijna alles, maar niet voor dingen die niet mogen krimpen of shirts met een mooie print. Verder kan ik je niet helpen.

Valkyre

Valkyre

22-10-2011 om 18:25

Ook tja

De shirts zijn ook nieuw al aan de korte kant. Vandaar de vraag over extra lange shirts....

Groeten, Valkyre

Valkyre

Ik dacht dat ze nieuw wel goed zaten, vandaar.........

Valkyre

Valkyre

23-10-2011 om 09:35

Hmmm amsterdam

... is niet echt om de hoek Maar ik zal eens kijken of we dat eens kunnen inplannen.

Iemand nog webwinkeltips? Welke merken?

Groeten, Valkyre

Manlief

erg lang, niet slank heeft graag de shirts van scapino, die rekbare met het opgestikte boordje, in meerdere kleuren voor onder zijn truien. hema is hier te kort.
Shoeby heeft ze ook wel eens en esprit ook.

Merel

Merel

23-10-2011 om 13:48

Niet doen

Nee, alles gaat hier in de droger behalve de shirts van mijn man en een paar lievelingsshirts van dochter. Puur en alleen om de krimp! Dus dat zou ik sowieso niet meer doen met zijn shirts als ik jou was. Man heeft hier shirts van Hugo Boss, niet goedkoop, maar die blijven wel lang en gaan dus beslist niet in de droger. (maar hij heeft alleen shirts met korte mouw, je kan even kijken of ze ook lange mouw hebben, de kwaliteit is heel goed)

mar

mar

24-10-2011 om 11:18

High and mighty

zit niet alleen in Amsterdam, maar ook in Rotterdam en volgens mij ook nog ergens anders. Ik meen dat de engelse site zelfs een webshop heeft.

Ook in Apeldoorn zit een winkel (weet geen naam meer) met lange mensenkleding. Ik zou eens gaan googlen op lange mensen kleding.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.