Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dorle

dorle

25-02-2013 om 15:23

Etsy

Is er iemand die huis tuin en keukenvlijt verkoopt op etsy, ik vraag me af of dat werkt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

25-02-2013 om 18:45

Dorle

Grappig, dat vroeg ik me nou ook af, toen ik er gisteren van alles bekeek..)

Ikke

Heb t geprobeerd op te starten toen ik in t buitenland woonde.
Heb vervolgens vooral viavia, bijv via facebook dingen verkocht, op bestelling genkt enz.

De truc bij Etsy is dat je er echt even tijd aan moet besteden: mooie foto's, goed bijhouden, in allerlei 'circles' instappen om je winketlje te verspreiden. Duur is het niet, als je niet al teveel losse items erop zet.

Ik denk dat ik in NL meer kans zou hebben (lagere verzendkosten), maar ik heb dus so far niets verkocht. En momenteel al 2 banen, dus geen tijd.. Wel jammer want het lijkt toch of er veel wordt verkocht daar! T is best mogelijk.

Mover

Mover

26-02-2013 om 15:26

Niks verkocht, wel veel gekocht

Ik ben zelf geen creabea, maar heb er wel veel mooie oorbellen gekocht. Ik merk bij vriendinnen dat het nog niet een bekend platform is. Marktplaats en ebay kent iedereen. Bijna niemand uit mijn groep heeft van Etsy gehoord. Misschien ligt het dus ook daaraan dat je nog niet veel verkoopt?

Uit china

Ooit eens via etsy uit China besteld, veel geduld moeten hebben, maar wel prima geleverd (met verzendkosten lagere kosten dan hetzelfde knutselspul in NL)

Leuk om eens te doen, rondsneupen vind ik ook zo lekker..

Oja azie!

Is geweldig, ik heb er heel mooie houten knoopjes vandaan.. Inderdaad voor weinig en met heel mooie postzegels erop en een bedankbriefje enzo

dorle

dorle

28-02-2013 om 12:42

Ik merk

ik merk ook dat het bij veel mensen nog onbekend is. Ik denk erover om mijn creaties erop te zetten. Het is in ieder geval heel leuk om er rond te snuffelen. Maar qua verkoop heb ik er niet zo veel vertrouwen in. Maar dat zal de tijd wel zijn.

Mona

Mona

28-02-2013 om 14:45

Kijken

Ik kijk ook vaak op Etsy, maar eigenlijk meer om ideetjes op te doen om het zelf ook te maken. Iets kopen zou ik alleen doen als ik het iets is wat ik niet in de winkel kan kopen of niet zelf zou kunnen maken. En als het ook in winkels te koop is, dan zou het dus op Etsy goedkoper moeten zijn, anders zou ik het 'gedoe' niet aangaan. Dus ik denk dat je echt iets bijzonders te bieden moet hebben. Of als het wat minder bijzonder is, je ook nog eens niet te duur mag zijn (wat natuurlijk bijna niet samen gaat met 'handwerk')

Mona

kijk ook eens op pinterest(.com) voor ideetjes, er gaat een wereld voor je open!! of www.welke.nl ook zo leuk!

Mona

Mona

01-03-2013 om 16:58

Ja mien!

Ja Pinterest, daar ben ik ook wel half verslaafd aan zó leuk om ideetjes op te doen. Welke.nl ken ik niet, ga ik zo even kijken wat dat is.

Waarschuwing mona ☺

Verslavend!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.