Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bezig Bijtje

Bezig Bijtje

06-04-2012 om 13:13

Eten met kids rond apeldoorn?

Wij gaan met een grote groep naar Malkenschoten in Apeldoorn. Weet iemand een leuke eetgelegenheid daar in de buurt, betaalbaar en ook lekker voor kids? (Heb ff geen zin om te googlen,. soms moet je het ook hebben van tipsHoeft niet persé in Apeldoorn te zijn, mag ook in omgeving.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

't pannekoekenhuis

Best Bijtje,

Deze beviel ons altijd goed, al is het wel een poos geleden dat we er voor het laatst zijn geweest.

't Pannekoekhuis"
Deventerstraat 172
7321 CE Apeldoorn
tel. 055 - 366 71 21

Groet,

Michelle

ishtar

ishtar

06-04-2012 om 17:11

Voorst

In Voorst zit ook een pannenkoekhuis. Net naast de doorlopende weg. Met een gigaspeeltuin voor als het buiten mooi is, en ook een speelding binnen. Is eigenlijk een uitje op zich.
(pas wel op, in Voorst staan flitsers die het ook echt doen!)

Maartje

Maartje

08-04-2012 om 21:37

Ernaast...

Pal naast Malkenschoten zit een pannenkoekrestaurant waar je erg lekker kan eten. Ook voor de kids een leuke ruimte om te spelen. het restaurant is pas van eigenaar veranderd en dus ook opgeknapt.

Tiepmiep

Tiepmiep

09-04-2012 om 13:01

Iets anders dan pannekoeken?

Thnx voor jullie reacties, maar ik zoek eigenlijk iets anders dan pannekoeken Iemand nog ideeen/
Ik hou het iig in mijn achterhoofd!

Pinokkio= italiaans restaurant

Ligt er ook naast, 10 jaar geleden met kinderen geweest na een bezoek aan Malkenschoten, volgens mij bestaat het nog steeds

ishtar

ishtar

10-04-2012 om 09:02

Pinoccio

is overgegaan in Juffrouw Tok (was ook best leuk) maar als ik een voorgaand bericht goed begrepen heb is dat inmiddels ook al veranderd in een pannenkoekhuis (zoeken op google levert een faillissement op) . Pinoccio (De Leeren Doedel)zit nog wel vlakbij Arnhem, en dat is een goed en leuk restaurant.
Je kunt ook met de kinderen gaan wokken. In de Loolaan zit er een. En aan de Arnhemseweg ook 1. Beiden zijn prima.

ishtar

ishtar

10-04-2012 om 09:05

O, en in de binnenstad

zit Sardegna. Italiaans restaurant. Niet ingericht op kinderen qua speelgoed/ruimte, maar ze zijn er wel gek op kinderen. En het is het beste Italiaanse restaurant in Apeldoorn. Reserveren aanbevolen!

Sorry dan

voor Pinoccio. Had even snel gegoogled en het kwam nog op. Ach ja, waar bemoei ik me ook mee als buitenlander ;o)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.