Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ervaringen ikea bezorgdienst gevraagd

Wie heeft er ervaring met de bezorgdienst van Ikea? Ik wil binnen 2-3 dagen meubels laten bezorgen (sjouwers in mijn omgeving zijn helaas afgehaakt), doet Ikea dat op zo een korte termijn? Ik kan dat op de website niet vinden. Wel dat ze hoge kosten berekeken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

28-04-2012 om 20:42

Kan wel snel

De prijs weet ik niet meer, maar ik heb regelmatig dingen laten bezorgen. Ging altijd prima. Volgens mij heb ik ook wel eens iets drie dagen later laten bezorgen. Het hangt er ook een beetje vanaf of er bezorgd wordt vanuit het distributiecentrum of vanaf een vestiging. Het laatste kan sneller omdat je dan zelf je spullen bij elkaar zoekt en die gelijk klaargezet worden.

amk

amk

28-04-2012 om 21:37

Hangt van de vestiging af

die bij mij heeft 2 services: de snelservice a 35 euro, dan heb je je spullen dezelfde dag nog. Maar dan wordt het wel op de stoep afgeleverd en niet naar 3 hoog getild. En alleen hier in de stad en 1 of 2 omliggende dorpen.
Of de gewone service en dan betaal je extra voor bezorging op de verdieping.
De prijs die je betaald is afhankelijk van de afstand waar het bezorgd moet worden. Ze hebben wel vaste bezorgroutes / dagen. Die staan in de winkel aangegeven of kun je telefonisch bij het filiaal opvragen.

Ik heb 6 jaar geleden heel veel laten bezorgen. (Denk aan mijn volledige interieur (bank, bedden, kasten, tafels alles.) Dat paste niet in de auto, niet in een aanhangwagen en ik wilde het allemaal dezelfde dag nog hebben. Dan is 35 euro een koopje. Het huren van een bus voor een dag is duurder. Zeker in het weekend.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-04-2012 om 10:43

Prima

Je betaalt afhankelijk van de afstand. Voor sjouwen naar een verdieping betaal je extra. Ik heb laatst op een zaterdag wat gekocht en dinsdag was het in huis. Je krijgt een soort track and trace code dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven.

Rosa van der Zanden

Vic

Vic

29-04-2012 om 21:48

Toch niet zo duur?

Ik heb eens gekeken wat het ook alweer kostte, maar voor die bedragen huur je geen busje. Bovendien heb je dan het gedoe ervan.

Chris35

Chris35

01-05-2012 om 11:38 Topicstarter

Morgen al

Gisteren besteld, wordt morgen al gebracht, dus ja, ze zijn snel. En ik vind ze echt wel duur vergeleken met andere meubel- en andere zaken.
Maar ik ben al ruim 2 weken aan het sjouwen en mijn rug houdt er een beetje mee op, dus deze luxe gun ik mezelf dan maar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.