Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka10

Ivanka10

13-11-2011 om 12:36

Ervaring sunweb

de vakantie die wij volgend jaar willen is bij sunweb vrijuit de goedkoopste.

maar ik heb totaal geen ervaring met boeken via internet en dan natuurlijk sunweb.

iemand van jullie ervaring en laat je dan de papieren via de mail sturen of via de post (betaal je extra voor)

en dan kan je ook nog kiezen voor transavia (betaal je in totaal 40,- extra p.p dat is dan heen en terug ) of je vliegt via onur air ken deze vliegtuig maatschappij niet dus ben dan geneigd te kiezen voor transavia

graag hoor ik reakties van jullie

groetjes en alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-11-2011 om 13:27

Gedaan

Ik ben ooit met sunweb naar Turkije gegaan. Tja, budget van het budget zeg maar. De appartementen vielen erg tegen, zo was de keuken in het appartement enkel de keuken. Kookplaat, borden, bestek, pannen moesten we los huren. Dekens waren even groot als de matras, zodra je er onder ligt heb je deken tekort. Kraan in douche werd gloeiend heet, heb nog een flinke brandwond opgelopen. In het zwembad zat geen water maar was niet afgezet met een hek oid. Best eng met de kinderen.
Ik zou of dichter bij huis blijven of wat meer geld uitgeven.
Rosa van der Zanden

Hoe goedkoop?

Mijn ervaring is dat een heel goedkoop reisje ook geen vier sterren accomodatie/vlucht/service oplevert.

Net als wat mijn voorgangster zegt: speur het internet af voor reviews over accomodaties en luchtvaartmaatschappijen. Daar wordt je wijzer van. Zoover is altijd een goed uitgangspunt. Voordat wij ergens heen gaan check ik dat altijd en eigenlijk kloppen de recensies veelal wel. Goede graadmeter.

Staar je niet blind op de prijs, maar weeg zorgvuldig af. Want heel goedkoop en vervolgens een week vol ergernissen is ook weggegooid geld.

ishtar

ishtar

13-11-2011 om 14:40

Wij