Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka10

Ivanka10

13-11-2011 om 12:36

Ervaring sunweb

de vakantie die wij volgend jaar willen is bij sunweb vrijuit de goedkoopste.

maar ik heb totaal geen ervaring met boeken via internet en dan natuurlijk sunweb.

iemand van jullie ervaring en laat je dan de papieren via de mail sturen of via de post (betaal je extra voor)

en dan kan je ook nog kiezen voor transavia (betaal je in totaal 40,- extra p.p dat is dan heen en terug ) of je vliegt via onur air ken deze vliegtuig maatschappij niet dus ben dan geneigd te kiezen voor transavia

graag hoor ik reakties van jullie

groetjes en alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-11-2011 om 13:27

Gedaan

Ik ben ooit met sunweb naar Turkije gegaan. Tja, budget van het budget zeg maar. De appartementen vielen erg tegen, zo was de keuken in het appartement enkel de keuken. Kookplaat, borden, bestek, pannen moesten we los huren. Dekens waren even groot als de matras, zodra je er onder ligt heb je deken tekort. Kraan in douche werd gloeiend heet, heb nog een flinke brandwond opgelopen. In het zwembad zat geen water maar was niet afgezet met een hek oid. Best eng met de kinderen.
Ik zou of dichter bij huis blijven of wat meer geld uitgeven.
Rosa van der Zanden

Hoe goedkoop?

Mijn ervaring is dat een heel goedkoop reisje ook geen vier sterren accomodatie/vlucht/service oplevert.

Net als wat mijn voorgangster zegt: speur het internet af voor reviews over accomodaties en luchtvaartmaatschappijen. Daar wordt je wijzer van. Zoover is altijd een goed uitgangspunt. Voordat wij ergens heen gaan check ik dat altijd en eigenlijk kloppen de recensies veelal wel. Goede graadmeter.

Staar je niet blind op de prijs, maar weeg zorgvuldig af. Want heel goedkoop en vervolgens een week vol ergernissen is ook weggegooid geld.

ishtar

ishtar

13-11-2011 om 14:40

Wij

zoeken via d-reizen particuliere verhuurders. En boeken vervolgens een vlucht zelf bij.
Kun je ook af gaan op reviews van vorige gasten.

dalire

dalire

13-11-2011 om 14:49

Ervaring sunweb

ik heb alleen wintersport ervaring met sunweb en die is alleen maar positief.

ik laat de papieren per mail komen, uitprinten en klaar! werkt bij ons heel goed.

de busreis, accomodatie was prima. wij stellen geen hoge eisen aan apartementjes, omdat we de hele dag skieen.

Belle Époque

Belle Époque

13-11-2011 om 15:25

Goede ervaring

Ik ben momenteel mobiel en dat tikt wat rot, maar ik heb een heel goede ervaring met Alanya en Sunweb. daar had je wel alleen Transavia, maar ik vond het top voor weinig geld!

Ivanka10

Ivanka10

13-11-2011 om 16:34

Al eerder op die plek geweest

waar we naar toe willen daar zijn we dit jaar ook geweest het is een 5 sterren hotel en ik ga er niet vanuit als je via sunweb bespreekt dat je ineens een mindere kamer zou krijgen.

vroeg mij eigenlijk af of het boeken via sunweb goed is of dat je beter via een reisburo zou kunnen boeken !

Chippie

Chippie

13-11-2011 om 19:03

Service

Service van Sunweb is gewoon goed. Uitprinten en klaar! Accommodatie is natuurlijk afwachten, ik bekeek inderdaad wel recensies, het is nog nooit tegengevallen. Ooit hadden we medische toestanden, prima terplekke geholpen door hostess (langer verblijf).

+ Brunette +

+ Brunette +

13-11-2011 om 21:04

Boeken via internet is peanuts.

Het is een beetje raar dat je niet een vrolijk mapje met allerlei folders en een paar officieel ogende tickets krijgt toegestuurd maar echt, het papiertje dat je thuis uitprint is even rechtsgeldig! Als je hebt betaald krijg je een bevestigingsmail en daar staan nadere instructies in. Het wijst zich allemaal vanzelf. Ik heb nog nooit bij Sunweb geboekt maar ik neem aan dat het bij al dit soort websites hetzelfde werkt.

Vic

Vic

13-11-2011 om 21:12

E-ticket

De charme gaat er wel een beetje vanaf, zo zonder mapje en tickets met verschillende delen. Volgens mij kreeg ik de laatste keer dat ik vloog alleen een reserveringsnummer om in te checken.

Tinus_p

Tinus_p

14-11-2011 om 13:38

Tijdje

Vic:
"De charme gaat er wel een beetje vanaf, zo zonder mapje en tickets met verschillende delen. Volgens mij kreeg ik de laatste keer dat ik vloog alleen een reserveringsnummer om in te checken."
Nouja, het is al een tijdje zo. Ik denk dat het 7-8 jaar geleden is, dat ik voor t laatst met een papieren ticket vloog.

Goed kamers/appartementen vergelijken

Ik was ooit een keer op Kreta en daar zaten de mensen die met Sunweb hadden geboekt in de kelder, hadden dus nauwelijks daglicht en hun 'balkon' keek uit op een muur. Vrijwel alle gasten betaalden ter plekke bij voor een betere kamer.

Wij boekten bij Arke en zaten goed. Puur geluk hoor, Arke was de enige die familiekamers in dat hotel aanbood en die wilde ik perse. Ik had ook al gezien dat de gewone kamers een stuk voordeliger waren bij Sunweb.

Dit zal heus niet altijd gebeuren maar goed vergelijken wat wordt aangeboden (ook recencies) voorkomt hopelijk vervelende verassingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.