Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Triva

Triva

24-06-2016 om 20:30

Ervaring met Kitchen Online toevallig

We hebben een vaatwasser op het oog van Miele en daar waar die overal voor 1268 te koop is bieden zij hem aan voor 992. Inbouw en uitbouw van de oude is ook niet veel duurder dan anderen. Reviews lijken goed, als er geklaagd wordt gaat dat vooral over de levertijd maar dat vind ik geen probleem.

Iemand hier ervaring mee?

Eva

Eva

27-06-2016 om 16:09

Ervaring met Kitchen Online - Vooral ergernis en smoesjes

Ik zou het vooral doen als jij je geld kwijt wil zijn....

Wij hebben onlangs een oven besteld, maar de smoesjes omtrent levering lopen uiteen van:

- De vrachtvervoerder heeft het apparaat aan een ander geleverd
- We hebben de oven niet ontvangen van Miele
- We hebben uw oven afgelopen week al geleverd
- We weten niet wanneer Miele de oven aan ons kan leveren
- Er is iets misgegaan met uw bestelling, we bestellen de oven nog een keer.... (maar dat gebeurt niet echt hoor!).

Al die goede reviews worden volgens mij vooral door Kitchenonline zelf aangemaakt om anderen te kunnen bedonderen. Trap er niet in - Ga niet met deze sjacheraars in zee.

Als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.

Na 3 weken dagelijks allerlei smoesjes an te horen hebben wij de hoop opgegeven en zitten nu al meer dan 2 weken te wachten op ons geld terug. Het gaat hier toch maar mooi om een bedrag van bijna 1500 euro.

Maar als jij denkt dat ze 'goed' zijn moet je het vooral doen, alhoewel ik je met deze reactie een hoop ellende probeer te besparen.

Triva

Triva

04-07-2016 om 15:16

Pff

Ik had natuurlijk net besteld voor ik de reactie hierboven las en ik heb een poosje mijn adem in gehouden Goed voorbereid wat mijn rechten zijn, wanneer ik moest afmelden om nog recht op mijn geld te houden etc.

Voor de bestelling heb ik telefonisch contact gehad, heel prettig en duidelijk en mensen die wisten waarover ze het hadden, na mijn bestelling zouden ze de Miele bellen en de verwachting dat die vorige week woensdag zou leveren.

Na de bestelling kreeg ik geen emailbevestiging. Ik heb een dagje gewacht en toen weer gebeld, weer hele nette reactie aan de telefoon, dat ging wel eens vaker mis, ze maakt het meteen in orde en hoorde al dat de mail binnenkwam op mijn laptop

Toen werd ik netjes op de hoogte gehouden donderdag kreeg ik een mail dat ze maandag (vandaag dus) zouden komen installeren en ja hoor keurig binnen de drie uur was hij er om de oude vaatwasser vakkundig te demonteren en de nieuwe te plaatsen. Die was een mm breder maar ook dat lukte prima. Zeer nette monteur die wist wat hij deed.

Dus ik heb een vaatwasser voor 280 euro goedkoper dan bij de mediamarkt en voor dat geld hebben we weer een nieuwe smarttv op slaapkamer om lekker te netflixxen

Maar bedankt voor de reactie, ik heb er bovenop gezeten daardoor en ik had geen uitstel geduld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.