Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rutger

Rutger

01-05-2014 om 11:01

Ervaring met je gezinsauto delen

Als hobby ben ik een site begonnen www.gezinsautotest.nl. Dit is geen commerciële site. De reden dat ik hiermee begonnen ben is dat ik het erg lastig vond om, toen ik op zoek ging naar een gezinsauto, uit te vinden of er nu een kinderwagen achterin een auto past of dat er een DVD scherm aan de hoofdsteun bevestigd kan worden, etc. Op internet zijn voldoende reviews te vinden met technische details etc, maar echte reviews over het dagelijks gebruiks(on)gemak van gezinsauto's zijn er bijna niet.

Om reviews op de site te krijgen heb ik hulp nodig. Zouden jullie je ervaringen willen delen?

Als je dit doet maak je ook nog kans op een customized naambord van je kind!

Alvast heel erg bedankt!

Rutger

Rutger

02-05-2014 om 22:04

Wat kun je winnen?

Een naambord van koenmeloen.nl twv €16,95!

Oh, ik dacht dat je auto delen bedoelde

Maar het gaat je om ervaringen...

Wij hebben onze auto jarenlang samen met onze buren gebruikt. En voordat we daaraan begonnen, deden we mee met de auto van een andere goede bekende. Goede verzekering nemen en vervolgens kilometerprijs berekenen. Werkte uitstekend.

Ons woon-werkvervoer ging vooral per fiets, het ging dus echt om uitstapjes, familiebezoek, weekends weg, grote inkopen en dat soort dingen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.