Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brekebeen

Brekebeen

06-03-2013 om 22:53

Elleboog gebroken, tips gevraagd.

Ik heb, heel knullig, mijn elleboog gebroken en ben hier wel even zoet mee. Op allerlei gebieden loop ik nu tegen problemen aan. Van m'n bh aantrekken tot een boterham smeren, met één hand is alles een uitdaging. Op internet en bij thuiszorgwinkels worden veel handige dingen verkocht maar daar heb ik helaas geen budget voor. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar handige tips op allerlei gebieden die weinig of niks kosten. Ik heb gelukkig wel hulp van mijn kinderen maar als zij op school zijn moet ik toch mezelf redden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gips?

Met een gipsje kun je nog wel wat kanten uit of heb je geen gips?

de allereerste tip is altijd eerst de kleding aan de 'zere' kant aantrekken.
er zijn zakken te krijgen die je om je gips kunt doen voor onder de douche
vooral je vingers blijven bewegen en in de gaten houden dat ze niet dik en stijf worden
Een rugzakje is handig
als je een mitella hebt dan kun je ook in je mitella zelf een appeltje, tijdschriftje meenemen
Zulk soort tips of...?

Brekebeen

Brekebeen

09-03-2013 om 22:56

Problemen

Voorlopig heb ik alleen nog een drukverband vanwege de zwelling. Volgende week moet ik op controle en dan hoor ik wat er verder gebeurt. Lastig nu is de eerder genoemde BH en dingen als brood smeren. We eten nu maar makkelijke dingen want de kinderen willen best helpen maar brengen niet dezelfde passie op voor gezond koken zonder pakjes als ik Het is wel verbazingwekkend hoe handig je wordt met één arm.

Marie

Marie

10-03-2013 om 12:52

Slapen met bh?

Hoi
Je kunt je BH een paar dagen en nachten achterelkaar dragen bijvoorbeeld. En als je dan een schone aantrekt je kinderen vragen de sluiting van achter dicht te doen? Een BH zonder sluiting is misschien ook nog een optie?
Brood smeren kunnen de kinderen al zelf?
Paar weken koken met pakjes is toch niet zo'n probleem? Ik zou juist blij zijn met de hulp en verder geen commentaar geven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.