Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

vliegje

vliegje

08-05-2012 om 17:30

Elektronisch tickets

Ik heb tickets gekocht voor een vlucht naar Noorwegen via www.vliegtickets.nl

Ik heb hierop o.a. een e-mail ontvangen met de elektronische tickets. Hierop staat op een A4tje naast onze namen, de vluchtgegevens etc. onderaan een nummer bij ticket informatie. Achter elke naam staat zo'n nummer (met elektronisch erboven vermeld).

Wie weet hoe dat verder in z'n werk gaat op het vliegveld? Typen ze dat nummer bij de balie in of zo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

08-05-2012 om 18:12

Elektronische tickets

Je kunt meestal thuis al inchecken met het nummer op de tickets, even op de webstie van de vliegmaatschappij kijken, anders kun je op het vliegveld inchecken bij een terminal of balie, het wijst zich allemaal vanzelf..

vliegje

vliegje

08-05-2012 om 18:57

May

Ok, best interessant en erg handig om dat alvast thuis te doen. Moet wel even kijken hoe dat dan zit met bagage dat geen handbagage is. Moet ik toch weer naar die balie lijkt me….

guera

guera

08-05-2012 om 19:12

Balie

naar de balie moet je sowieso met koffers. Voordeel van thuis inchecken is dat je kan zorgen dat je bijelkaar zit. Als je last minute bij de balie staat kan het zijn dat er geen plekjes naast elkaar meer zijn...
dus moeite waard het thuis te doen en dan dus de koffers aan de balie inchecken. Scheelt tijd aan de balie...
fijne vakantie!

Niet eens meer balie

AlsS je KLM vliegt en thuis incheckt dan mag je op Schiphol tegenwoordig zelf je koffer wegen, label er aan hangen en naar de lopende band sturen.

vliegje

vliegje

09-05-2012 om 09:05

Dirksmama

Zo, dat is handig zeg! Wij vliegen met de SAS; geen idee of je bij hun op Schiphol hetzelfde kunt doen? Iemand?

Zou kunnen

man vliegt meestal met klm, maar ook wel eens sas geloof ik. Hij checkt altijd zelf van te voren in. Vraag me niet hoe het werkt, maar hij heeft ook zo'n app met zo'n raar zwart-wit kriebeltekentje die hij daar kan laten scannen (oh, dit klinkt wel heel erg knullig)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.