Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Simone

Simone

04-07-2012 om 11:21

Elektrische luizenkam; is dat wat?

Heeft er iemand ervaringen met een elektrische luizenkam? Merken de kinderen er iets van? (schokjes).
Ik denk er aan om zo'n ding aan te schaffen voor school (ben luizenmoeder) en momenteel ook privé want dochter heeft hoofdluis.
Ze zijn best duur (€ 32,95) maar dat heb ik er best voor over mits het een nuttig produkt is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

04-07-2012 om 11:42

Kam

Er zullen ongetwijfels mensen bij zweren, maar mij beviel het niet zo. Ik ving er ook niks mee????
Van die schokjes merken ze niks. Een goede kam (assy) voldoet eigenlijk net zo goed. Voor mij was het een miskoop.

Sterkte!

Ef

Ef

04-07-2012 om 20:30

Alleen hele grote

Hier vond ik het niks, heb er een gekocht toen er hier 3 luizen hadden, waaronder ikzelf... Ik ving er alleen hele grote volwassen luizen mee, dat ging wel leuk knetteren, maar de kleintjes ving ik alleen met een luizenkam.

Iris

Iris

06-07-2012 om 01:12

Trap er niet in

Het Is weer iets waar weer veel aan verdiend wordt en het is nergens voor nodig en het werkt niet. Gewoon kammen met de luizenkam. De gifshampoos zijn ook erg duur en die werken ook niet, de luizen zijn er resistent voor. ik gebruik gewoon antiklitshmpoo en iedere dag kammen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.