Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

06-06-2013 om 11:23

Electrische tandenborstel

Dochter wil graag een electrische tandenborstel. Wat is een goede? Waar moet ik op letten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

06-06-2013 om 13:51

Oralb

...raden wij altijd aan! Batterij technisch goed, lange levensduur. Je hebt 2 "betere". De philips Sonicare en de oralB. Ik vind het nadeel van de Philips dat jet het gevoel hebt dat je halve hersenpan je hoofd uit trilt tijdens het poetsen (maar da's persoonlijk) terwijl dat bij de OralB veel minder is. De laatste is ook wat vriendschappelijker in de beurs . Je kan gewoon de standaaard elec. tandenborstel nemen en de standaard ronde opzetborstels. Die voldoen helemaal prima! Vaak heeft het Kruidvat een leuke prijs van ik meen rond de €25-30 euro!

GS

GS

07-06-2013 om 12:45

Borsteltjes

Wat ik je adviseer is om een merk/uitvoering te kopen waar je makkelijk de losse borsteltjes van kunt bijkopen (en ook letten op de prijs). Ik heb destijds een Philips tandenborstel gekocht (ronde borstel) en heb daar best een beetje spijt van want bij de drogist om de hoek, zeg maar, zijn alleen de Oralb ronde borsteltjes te koop. Ik weet maar 1 winkel waar ik de bijpassende Philips borsteltjes kan kopen en daar moet ik een behoorlijk eind voor rijden! Mij is verteld dat generieke en Oralb borstels niet op die van de Philips passen. (maar misschien is dat flauwekul?)

Fiorucci

Fiorucci

07-06-2013 om 13:28

Bol.com heeft die borsteltjes ook, boven de 20 euro geen verzendkosten.

GS

GS

07-06-2013 om 23:42

Fiorucci

ik zie alleen opzetborstels voor een sonische tandenborstel en ik heb een gewone, ronddraaiende. Maar dank voor je reactie!

Fiorucci

Fiorucci

08-06-2013 om 08:56

Oh jammer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.