Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lisbeth

lisbeth

11-02-2013 om 09:10

Efteling te doen met dit weer

We zijn erover aan het denken om morgen een dagje efteling te doen. Nu is het koud, vrij koud.
Is efteling te doen? Is het wel leuk met maar een paar graden boven nul?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aïda

Aïda

11-02-2013 om 09:45

Als het maar droog is.. (vind ik altijd)
Wij zijn 2 jaar gelden ook geweest met ongeveer 4 graden, hier en daar staan vuurkorven/kampvuur, veel tentjes waar je warme chocomel kan kopen. Je heb genoeg binnen atracties waar je weer even opwarm.

Wij vonden het goed te doen, en als voordeel dat het in deze tijd dus niet druk is!!

Niny

Niny

11-02-2013 om 10:20

Kleed je wel warm aan!

Ik ben ooit met mijn moeder, mijn zus en haar en mijn kinderen naar de Winterefteling geweest, de kinderen hadden nergens last van maar wij waren echt versteend. Mijn moeder hadden we bij zo'n vuur geparkeerd met een glaasje Glühwein en jongste die nog in de wandelwagen zat, wij liepen met de andere 4 kinderen de attracties af, waar je toch af en toe moet wachten.
Ik zou dus een thermolegging en shirt onder je gewone kleding aantrekken en flink veel laagjes dragen!
Veel plezier, het heeft ook altijd wel wat in de winter (overigens sneeuwt het hier in Brabant, ik woon zo'n 20 km van de Efteling af. Misschien is dan niet alles open)
Niny

Vanaf woensdag 16 euro

Hoi

Ik zou woensdag(of do/vrij gaan). Scheelt aardig wat geld: 16 euro pp.

http://eredivisielive.nl/efteling

P

P

11-02-2013 om 18:00

Jeanhil

Tja dan verwachten ze dus een extra grote toeloop, ik zou dan juist nooit gaan!

bibi63

bibi63

11-02-2013 om 21:01

Let op:

Mijn dochter zou met vriendin en haar ouders een week of 3 geleden gaan. Toen vroor het en zijn er heel veel atracties dicht. Uiteindelijk zijn ze vorige week zaterdag gegaan (vroor het niet). Goed ingepakt en heerlijk rustig en meeste attracties open.
Dat die attracties 3 weken geleden dicht zouden zijn ivm het weer stond op hun site. Dus check die site sowieso even de dag ervoor.
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.