Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

21-01-2012 om 14:38

Een verkeerd bezorgde taart

Wat zou je doen als je per ongeluk een taart bezorgd krijgt die voor een ander bestemd is?
Vanmiddag was ik bij de Hema om de verjaardagstaart voor jongste (met tekst 'Marietje 7 jaar') op te halen. Die bleek niet aanwezig, en na enig uitzoekwerk bleek hij te zijn meegegeven aan andere klanten die een andere taart hadden besteld. De taart van die andere klanten (niet met tekst) was 'over', dus die hadden de Hemadames maar verkocht. De bedrijfsleider heeft de mensen gebeld die onze taart hadden gekregen. Hij wilde de taart daar ophalen en dan weer hier afleveren. Dat bleek helaas niet mogelijk, want de klanten hadden de taart inmiddels opgegeten. Tja, dat snap ik dan niet ;-(

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

He vervelend

Gefeliciteerd met Marietje! Stom dat de Hemadames jouw taart aan een ander meegegeven hebben. Maar ik kan wel snappen dat de onterechte ontvangers hem opgegeten hebben. Als je niet heel dicht bij de Hema woont en je visite zit al met het vorkje klaar, dan ga je niet helemaal terug. Maar daar heb jij niks aan natuurlijk. Heb je nog wel lekkere taart kunnen krijgen voor het feest?

skik

Sterker nog

ik zou die marietjetaart absoluut niet meer willen hebben, als hij bij andere mensen in huis heeft gestaan. Wie weet heeft de kat een lik genomen, staat hij niet koel en verder wil ik helemaal niet eens bedenken hoe vies het daar zou kunnen zijn.
Op je vraag wat zou jij doen? Zelfs in Skiks voorbeeld (ver van de hema af wonen) had ik op z'n minst even gebeld om de vergissing door te geven.

Vic

Vic

21-01-2012 om 17:12

Suffe actie

Ik snap niet dat die Hemameiden blind af gaan op het briefje wat op een doos ligt, en ik snap ook niet dat je als klant niet even vraagt om de doos open te maken. Dat doe ik altijd, ook al om te kijken of de taart niet is geschud ofzo. Helaas had ik vertrouwd op een betere organisatie bij de Hema dus ik was pas na 13.00 uur gegaan en toen was het meeste wel uitverkocht. Nou ja, als het goed is komt de bedrijfsleider straks een doos gebakjes brengen (tompoezen, moorkoppen, meer was er niet meer), en ik heb net een hamstertaart bij AH gehaald. Daar was dochter ook blij mee gelukkig.

Petr@

Petr@

21-01-2012 om 19:50

had die taart dus weer terug gebracht en m'n eigen taart opgehaald. (Maar de Hema is hier op fietsafstand (5 min.) dus ik heb makkelijk praten.) Alleen al omdat ik het erg l*llig voor Marietje en familie zou vinden.
Gelukkig hadden ze bij AH nog een taart voor je!

En gefeliciteerd met "Marietje"!

Margriet*

Margriet*

21-01-2012 om 21:25

Vreemd

Bij onze Hema checken ze altijd wat in de doos zit, juist om fouten te voorkomen...

toja

toja

21-01-2012 om 22:52

Laten zien

Hier laten ze de taart even zien en doen dan de doos weer dicht. Ik woon redelijk in de buurt, dus ik zou de taart terugbrengen denk ik.
Gefeliciteerd met je dochter!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

21-01-2012 om 23:18

Morgen pas

Dochter is morgen jarig! Ik zorg namelijk altijd dat ik een dag van tevoren alles klaar heb, zodat op de dag zelf de gasten met hun vorkjes klaar kunnen gaan zitten
Het is op zich allemaal goed opgelost. De bedrijfsleider kwam na sluitingstijd met een doos gebakjes en ik hoefde niet te betalen. Nu heb ik dus veel te veel taart Dus de meiden hebben als toetje vandaag al een tompoes op.

Vic

Vic

21-01-2012 om 23:20

Maar natuurlijk...

bedankt voor de felicitaties.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-01-2012 om 01:50

Gefeliciteerd

En vervelend van de taart. Fijn dat je zo'n flexibele dochter hebt

Balen maar netjes opgelost

Wat goed dat de bedrijfsleider gratis gebak heeft gebracht. Onze Hema taart zat in een doos met venster dus goed te zien dat het de goede taart was. En gefeliciteerd met je dochter, tegelijk jarig met mijn dochter

Ha die vic

Leuke dag om jarig te zijn (ik ook vandaag), gefeliciteerd met je dochter!!

Vic

Vic

22-01-2012 om 12:09

Picasso en silone

Jullie ook gefeliciteerd

Tja

fouten worden overal gemaakt. Ik vind dat de HEMA het netjes heeft opgelost.

Vic

Vic

22-01-2012 om 23:34

Tja?

'Tja' kun je zeggen als ze geen appeltaart meer hebben en je aardbeienvlaai moet nemen, maar een verjaardagstaart voor een 7-jarige die haar verjaardag heel spannend vindt, vind ik van een ander kaliber.
Maar goed, het is mooi opgelost door de Hema. De hamstertaart was eigenlijk best lekker (ook al ziet hij er wat 'eng' uit) en de kinderen waren ook blij met de neptompoezen van de Hema.

Behoorlijk stom

jeetje man, als je al niet je eigen ontworpen taart krijgt.

En ik snap werkelijk niet dat ze die taart aan iemand anders hebben mee gegeven, wellicht zou de klant vlak voor sluitingstijd nog die taart ophalen. Nee, heel oenig.

Trouwens, ik vind ze niet te eten die taarten van de Hema, maar dat is een andere kwestie (voor de kinderen wel, die vinden ze juist heerlijk, vol met slagroom en cake en troepige dingetjes erop).

Hier niet netjes, ook hema

Ik had precies hetzelfde. Taart met de naam van mijn dochter erop bleek op de verjaardag zelf al weg te zijn. Ze hadden die dag veel te weinig taart binnengekregen en toen was ie in de vitrine beland. Stond ik daar met nog een uur te gaan voor het feestje (was een ochtendfeestje op zaterdag). De enige taart die er nog was, was slagroom. Mijn dochter lust geen slagroom. Maar het was of "die taart, of jammer-maar-helaas", aldus de bedrijfsleider met zijn chagrijnige kop. Ik had de bestelde taart al bij het bestellen betaald, zodat ik hem alleen nog maar hoefde op te halen. Ik kreeg niet eens mijn geld terug, want "je hebt nou toch een taart". Mijn dochter heeft op haar eigen feestje geen taart gegeten en ik heb nooit meer taart gekocht bij de Hema. Geen sorry, geen goedmakertje, helemaal niks. "Kan gebeuren." Ik kan er nog boos over worden.

Ely

Ely

24-01-2012 om 23:48

Stoepkrijt, bizar

Wat bizar en belachelijk. Heb je het niet hogerop gezocht? Niet je geld teruggeven tsss. Stel je voor dat je een jurkje besteld in jouw maat en je komt daar en je moet een broekpak aannemen, ja daaaahaag
Sneu zeg.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Wel gedaan

Ik heb een klacht gestuurd naar de klantenservice, nooit meer wat op gehoord. Ik koop daar dus niks meer wat mis kan gaan. Alleen nog handdoeken en panties.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.