Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leony

Leony

28-04-2011 om 10:37

Een super origineel recept voor gedroogde kapucijners

dat zoek ik. Want ik heb van iemand een berg gedroogde kapucijners gekregen en nou 'moet' ik er wat mee.
De varianten "captains dinner" en "kapucijners met spek" kennen we. Aangezien het om gedroogde kapucijners gaat (smaakt snel melig is mijn ervaring) vergt het keukentalent om daar wat smaakvols van te brouwen. Helaas ben ik niet zo'n keukenprinses.
Wie heeft leuke tips?
Leony

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Knutselen?

kun je ze niet op school kwijt als knutselspullen? Ik kan me niet heugen de afgelopen 20 jaar kapucijners gegeten te hebben, dus ik kan je geen recept geven
Succes ermee!
gr, Chris

Voor blind bakken

Ik heb een blik met dergelijke bonen die ik keer op keer gebruik voor recepten waarbij ik moet "blind" bakken,dus bonen op een bakpapiertje op deeg tegen het rijzen. Niet kapot te krijgen, die bonen!

Soep?

Als je soep kunt maken van erwten en van bonen moet het ook kunnen met capucijners, zou ik denken. Wel eerst een nacht laten weken.

Groeten,

Temet

+ Brunette +

+ Brunette +

04-05-2011 om 02:18

Wat ik zou doen.

Handje gekookte capucijners door de salade.

Capucijnersalade bedenken, bijvoorbeeld met een rauw uitje erdoor, wat stukjes paprika en een dressing van olie en azijn.

Puree van maken en vegetarische burgers kneden (met gefruite ui, knoflook, kruiden en een geklutst ei om de boel bijelkaar te houden).

Als je van Indiaas houdt: "dal" maken met capucijners in plaats van linzen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.