Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

een nieuwe lente...

Zo, na 'een kastje per dag' nu een aanmoediging om de lente in te luiden met wat (achterstallige) klusjes.

Wie doet er een motiverende voorzet?

bieb63

bieb63

07-03-2015 om 16:11

de tuin!

Vandaag maar eens begonnen met opruimen, snoeien enz.

De picknicktafel...

Helemaal schoongeschrobd, en de trampoline.

Morgen 2 verjaardagen vieren in de tuin denk ik....

Juno

Juno

07-03-2015 om 18:18

De gang

Zo'n beetje alles uit de huiskamer staat in de gang omdat er heftig geklust is. Uitzoeken of en wat we terug in de woonkamer willen aan dvd's, cd's en andere ellende. Het kastje met zonnebrillen, zakmessen en handschoenen uitzoeken en schoonmaken en de kapstok leegmaken en alleen wat nodig is terug hangen.

mijk

mijk

08-03-2015 om 14:18

heel januari en half febrari geruimd

Nu paar weekjes rustig aan gedaan maar het kriebelt weer! De kledingkast moet nodig eens uitgemest!

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

18-03-2015 om 12:39 Topicstarter

spelletjeskast opgeruimd

* begonnen met groene aanslag verwijderen van de schutting
* drie keukenkastjes leeggehaald, schoongemaakt, teruggezet wat er echt in moest en weggegooid wat we niet meer hoeven

Half a twin

Half a twin

18-03-2015 om 13:04

Nieuwe kleren

Gisteren met puberdochter broeken gescoord, na een forse groeispurt moest ze ineens elke dag haar laarzen aan om te verhullen dat de broeken te kort waren. Nu kan ze weer schoenen aan bij haar lange broeken.

Pfff

Ik heb eigenlijk nooit schoonmaakkriebels. Hoe komen jullie daar toch aan? Lijkt me heerlijk om eens een interne "drive" te hebben tot opruimen en poetsen.

Ik vrees dat ik meer heb van mijn oma zaliger. Als zij ging poetsen zette ze haar bril af. Zo leek het wat sneller schoon

carootje

carootje

19-03-2015 om 13:23

hihi goeie tip (bril af)

- vooral kledingkasten uitgezocht
- ramen gelapt
- laatjes uitgemest

hmmm volgens mij nog veel meer, maar kan er niet opkomen. Wel veel weggegooid de laatste tijd!

Oh ja, foto's van afgelopen jaar uitgezocht, afgedrukt en ingeplakt! (telt dat ook?)

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

19-03-2015 om 13:32 Topicstarter

nou en of, foto's uitzoeken/plakken/digitaalboek maken telt ook!

hoeveel mensen hebben er geen schoenendoos vol achterstallige foto's in een kast staan :p

Hier de complete schutting afgeboend met warm water en schoonmaakazijn, ziet er keeeuuurig uit. Tjonge, als ik elk seizoen zo ijverig was.
En de tuinbank afgeboend en vervolgens in de olie gezet.

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

19-03-2015 om 13:33 Topicstarter

nanny

Ik heb die kriebels soms tussen kerst en het nieuwe jaar.
En vaak in het voorjaar.

Vroeger ook weleens al alle kinderen weer naar school gingen. Maar ja, dat was vroeger.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.