Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Een kat/kitten kopen


Jasmijn

Jasmijn

07-12-2013 om 17:31

via via

Wij hebben onze 2 poezen via via gekregen. Gewoon op school/verenigingen e.d. rondbazuinen dat je graag een kitten wilt. De eerste kregen we van vrienden, dat was een overgebleven kitten uit hun nestje. En de tweede via een vriendinnetje van mijn dochter, hun poes was zwanger en dochter had het wel even geregeld (9 jaar) haha maar ik vond het prima, en bij 2 poezen hebben we het gelaten hoor. Dus mijn tip is rondvragen in de buurt, er is vast binnenkort wel iemand met een nestje.

Picasso

Picasso

07-12-2013 om 19:55 Topicstarter

Gevonden!

En iets oudere kat uit het asiel was zeker een optie voor ons. Maar vandaag zijn we gaan kijken bij een kitten van 5 maanden. We waren direct verliefd en de schat ligt nu al uren tegen mijn man aan te slapen
En inderdaad, via het asiel alles goed geregeld. Ze is ook al geholpen, ingeënt enz. En we hebben ook eventjes de vrouw ontmoet waar ze in het gastgezin zat. Voelt allemaal goed en het is een prachtig dier!
Bedankt voor alle reacties.

Katniss

Katniss

07-12-2013 om 20:14

Leuk!

Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-12-2013 om 01:03

Dat is snel!

Leuk voor jullie. Geniet ervan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.