Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Chippie

Chippie

01-09-2011 om 12:03

Ecodrome kortingsactie?

Is Ecodrome in Zwolle leuk voor 2 jongens van 9 en 7? Loopt er ergens een kortingsactie oid? Zou leuk zijn!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanny61

Hanny61

01-09-2011 om 13:10

Leuk en leerzaam

Toen mijn kinderen jonger waren, zijn we hier een paar keer geweest. Het was steeds een groot succes.
Met een museumjaarkaart is de entree gratis.

ishtar

ishtar

01-09-2011 om 16:06

Ja erg leuk

en leerzaam.
Kijk eens op de website, soms hebben ze roofvogelshows.

Vic

Vic

01-09-2011 om 21:44

Heel erg leuk!

Ik ben er vorig jaar geweest met mijn dochters van (toen) 11 en 5. Ze vonden het allebei heel erg leuk, en ik zelf ook.

merene

merene

01-09-2011 om 21:53

Schoenenreus

De schoenenreus heeft momenteel een actie. Bij iedere aankoop krijg je een waardebon. Het 2e kaartje is gratis.

madelief

madelief

08-09-2011 om 22:41

Museumjaarkaart

Met je museumjaarkaart kun je gratis nar binnen. Een kinderkaart is iets van 17,50 en dan kun je ook in heel veel andere geweldige musea: avviodrome, spoorweg, nemo, beeld en geluid etc...
absoluut een aanrader!

Ecodrama

persoonlijk vind ik er geen bal aan, aan het hele Ecodrome. Mijn jongens van nu 11 en 8 vinden het al wel jaren leuk. Lang leve de MJK gaan wij er wel regelmatig heen (is namelijk bijna om de hoek). Zonder korting zou ik er trouwens niet heen gaan. In mijn ogen het geld niet waard.

groetjes van Purk

p.s. als je met de auto gaat, niet op de parkeerplaats parkeren, maar bij de stoplichten linksaf de woonwijk in.

Puck

Puck

09-09-2011 om 21:28

Purk

Dan spreken we de volgende keer gewoon samen af. De kinderen hier vinden het Ecodrome ook nog steeds geweldig en ik loop zelf ook nog wel mee, maar ik heb het meeste onderhand ook wel gezien. Dan gaan die kinderen maar gewoon de hort op en dan installeren wij ons wel in het restaurant of lekker buiten bij een picknicktafel ofzo
En de tip van het parkeren zal ik onthouden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.