Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mari39

mari39

05-05-2012 om 12:13

Ecco sneakers

ik ben op zoek naar sneakers, ik heb canvas sneakers maar dat is met nat weer niet zo handig. Ik vroeg me af of die ecco sneakers wat zijn, qua loopcomfort en kwaliteit. Ik vind ze best wel aan de prijs.
Draagt een van jullie ze?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

05-05-2012 om 12:36

Ecco's

ik zweer bij ecco's. Ik heb ze al zeker 10 jaar, ze lopen heerlijk, z'n geld meer dan waard.

Heb ze al meer dan een jaar en zitten comfortabel, en blijven goed in vorm, maar ik loop er geen hele afstanden mee, gewoon gebruik dus. Maar ook in de regen. Overigens zijn ze niet waterdicht.

Brianna F

Brianna F

05-05-2012 om 15:05

Annej

Je kunt ze waterdicht maken met een spray. Dat heb ik ook gedaan en dat helpt zeker voor een heel seizoen.

Brianna

Je hebt gelijk Brianna. Ergens moet die spray nog staan. Ik neem het me vaak voor maar doe het toch niet altijd.

silvester

silvester

05-05-2012 om 19:56

Ik heb ook eco sneakers

Ik heb blauwe ecco sneakers met witte strepen aan de zijkant ( als Adidas ongeveer). Zitten goed, soepel leer is erg prettig vind ik. Ik heb ' lastige' voeten, heel breed, maar door het soepele leer zitten ze goed. Maar niks zit zo lekker bij mij als mijn crocs slippers ( dus ik hoop op lekker zonnig weer zodat ik ze weer aankan).

toja

toja

05-05-2012 om 21:34

Ik ook

Ik heb heb de rode met witte strepen. Lopen heerlijk. Heb ze in de aanbieding gekocht ( internet), dat scheelde toen behoorlijk.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

costa

costa

05-05-2012 om 23:08

Ik ben gek op ecco, pas nog hele gave hoge hakken gekocht, Best prijzig maar ik vind het echt de moeite waard! En Brianna...goeie tip, nooit bij stil gestaan om ze waterdicht te spuiten...

mari39

mari39

06-05-2012 om 20:34

Oke

ik ga het een keer er op wagen. Van de week maar eens naar de eccowinkel hier in de stad.
Silvester, je zegt dat de ecco's voor jouw brede voeten fijn zijn, betekent dit dat het brede schoenen zijn? Ik heb nl, hele smalle voeten!

silvester

silvester

08-05-2012 om 18:55

Tja

Degene die ik heb zijn redelijk breed, maar de soepelheid van het leer scheelt ook veel voor mij. Als ik echt goed passende schoenen wil, is het bijna onmogelijk, vind ik. Dan moet ik een soort eendevoetschoen hebben, die naar voren toe uitloopt/ breder wordt...haha

Maar Ik weet niet wat je op het oog hebt,misschien zie je ookwel een soort sneaker die smaller is. Succes.

Brianna F

Brianna F

09-05-2012 om 09:37

Smal

Ik heb een smalle voet en de sneakers passen perfect. Ze zijn er in verschillende breedtematen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.