Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anne

Anne

04-11-2012 om 18:14

Easy switch / greenchoice (overstappen energieleverancier)

Wij overwegen over te stappen naar een andere energieleverancier (Green Choice) via Easy Switch. Lijkt voor ons heel interessant te zijn (honderden euro's goedkoper per jaar).
Dat gaat dan via Easy Switch.

Iemand ervaring met overstappen via Easy Switch?
En met Green Choice?

Ik wil natuurlijk niet een hoop (administratief) gedoe op mijn nek halen, maar wel graag (veel) minder aan de energierekening betalen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Clowntje

Clowntje

04-11-2012 om 18:30

Geen ervaring easy switch, wel green choice

Ik ben ook een keer overgestapt naar green choice, leek toen een hele goede deal. Ik kreeg alleen na een jaar een naheffing van 1500 euro, weg voordeel en dus meer kosten. Mijn maandbedrag was dus veel te laag ingeschat.
Heb nooit precies uit kunnen vinden waar dat aan lag, ik ben in ieder geval direct weg gegaan bij green choice.

bibi63

bibi63

05-11-2012 om 21:33

Goede ervaring met green choice

Ik ben een jaar of 3 geleden overgestapt van Eneco naar Greenchoice. Niet via easy switch, gewoon via een vergelijkingssite, kan je direct aanmelden en zij zeggen de andere leverancier op. Ging heel simpel, niks geen adm. rompslomp voor mij. Mijn maandbedrag werd ca. 50,00 lager. Was benieuwd naar de jaarafrekening natuurlijk, maar hooguit 10,00 bijbetaald. Nu 3 jaar later nog steeds zelfde maandbedrag en nog steeds geen noemenswaardige teruggave of bijbetaling. Kortom, het scheelt mij ca. 600,== per jaar (maar wellicht lag dat aan Eneco.......).
Gr. Bibi

Ook greenchoice

Maar niet gedaan via Easyswitch. Dat kan gewoon heel eenvoudig via een vergelijkingssite. Appeltje eitje.

Overstappen ging heel soepel en op vragen die ik had werd ik door de klantenservice goed geinformeerd en netjes te woord gestaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.