Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

e-books

Een tijdje geleden (nog op het oude forum) was er een draadje over e-books, naar aanleiding van de 50 tinten grijs trilogie. Er werden hier en daar wat titels uitgewisseld en ik had privé contact met iemand die in Spanje woont en met iemand die graag een lijstje wilde van wat ik zelf aan ebooks heb. Wij hadden hier toen wat toestanden met een zwager met een hartaanval, dus dat is even op de lange baan geschoven. En toen crashte mijn computer, zodat ik de emailadressen van de forummers niet meer had... Ik hoopte nog gemaild te worden met een herinnering, maar blijkbaar zijn de dames veel te netjes Maar ik ben ook de namen vergeten...
Vandaag moest ik er weer aan denken omdat mijn dochter voor Nederlands het boek Twee Koffers Vol van Carl Friedman moet lezen. Het exemplaar uit onze dorpsbieb is al uitgeleend, dus ik vroeg me af of ik het als E-book ergens vandaan kon halen. Heeft iemand dat?
En mocht je jezelf herkennen en je afvragen waarom ik die lijst nooit meer heb gestuurd, mail me dan nog even op [email protected], ik voel me een beetje rottig erover!

e-boeken

ik was diegene met wie je in Spanje contact had
heb meteen even in de lijst van e-boeken gekeken, helaas niet Twee Koffers Vol (wel 2 delen van Koudvuur en Kroon van Schaduwen).
Ik heb jouw e-mail nog wel, dus ik zal je eens mailen deze week. Deze week ff niet, want onze kinderen zijn over voor verjaardag van echtgenoot en we hebben eea gepland ... groetjes

neteret mut

neteret mut

24-11-2013 om 21:17

heb je niets aan

maar ik heb hem wel in de kast staan, gewoon op papier dus. (kwijt wil ik hem niet, maar lenen mag wel)

lisbeth

lisbeth

28-11-2013 om 14:16

ik heb meer dan 10000 ebooks

mensen die titels zoeken wil ik best uithelpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.