Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Renske

Renske

28-12-2013 om 19:28

Dweilen van laminaatvloer

Ik krijg op de een of andere manier mijn laminaatvloer niet meer schoon. Als het opdroogt en je loopt erover heen zie je overal voetstappen. Het is net of er een vetlaagje over heen zit. Heb alles al geprobeerd. Allesreiniger, alleen water, schoonmaakazijn. Ik word er moedeloos van... Ik ben de hele dag aan het dweilen. Wie heeft DE tip??

Knurf

Knurf

28-12-2013 om 20:18

Hier dweil ik met HG laminaatreiniger. Dat is het enige wat streeploos schoon maakt en niet dof wordt. Wat duurder, maar echt prettig.

idem

Toen ik nog laminaat had, gebruikte ik ook dat spul van HG. Werkte prima.

Tango

Tango

28-12-2013 om 21:52

Ja, laminaatreiniger

Hoeft niet perse van HG te zijn, andere, goedkopere soorten werken naar mijn idee ook prima.

Link

Ik gebruik nu ook goedkopere zoals eigen merk Kruidvat, maar ik ga toch ook die van HG proberen. Ze beloven echt een streeploos resultaat zonder glans ( vettig? ) laagje.

http://nl.hg.eu/products/show/id/200/

Praxis

Ik kom hem net op de praxissite tegen. daar is hij goedkoper en als je nog de folder hebt met 25% korting wordt het een koopje, ga ik dus ook gebruik van maken.

amk

amk

29-12-2013 om 01:36

minder

En maar de helft of minder van de aanbevolen hoeveelheid gebruiken want zeepresten geven ook een doffe waas / vlekken

Knurf

Knurf

29-12-2013 om 09:22

hier niet

'andere, goedkopere soorten werken naar mijn idee ook prima.'

Hier niet. Als ik een keertje een ander merk heb geprobeerd, weet ik weer waarom ik wat extra geld voor HG zinvol vind.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.