Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dvd tips voor slaap feestje (11 jarige meiden)

Nou, die vraag is duidelijk lijkt me. Ik wilde vanmiddag even neuzen op BOL, maar dit is typisch iets waar OOL tips altijd goed van pas komen! Het mag nieuw zijn, maar ook gouwe ouwe zijn van harte welkom. Niet TE eng....(we gaan na de film nog een speurtocht in het donkere bos doen....)

Ben benieuwd!

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lisbeth

lisbeth

02-10-2012 om 11:49

Even denken

Home alone
Ghostbusters
Never been kissed
Harry potter
Night in the museum
Pirates of the caribbean
ET
Karate kid
Spirited away
Back to the future

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie

Marie

02-10-2012 om 12:38

Nog een paar

Hairspray - http://www.film1.nl/films/23120-Hairspray.html

Spirit - http://www.bol.com/nl/p/spirit-stallion-of-the-cimarron/1002004004390064/?Referrer=ADVNLGOT0020101002004004390064

Trouwens waarom zou je films kopen? Je kunt ze toch ook huren of lenen?

Tijgeroog

Tijgeroog

02-10-2012 om 12:41

Zo hee....

Een slaapfeestje met 11 meiden, en dan ook nog allemaal jarig. Dat is bijzonder.

Sawo

Sawo

02-10-2012 om 13:05

Sisterhood of the traveling pants

Hoi Ingrid

ik ben het qua keuze met Ingrid eens maar ook leuk is bovenstaande. Ook leuk is: lang leve de koningin.

succes

saar

Rafelkap

Rafelkap

02-10-2012 om 13:26

Q en Q (maar wel eng, maar dat is Harry Potter etc. ook)
Briefgeheim
Zaai (serie uit de vpro winkel)

verder weet ik het even niet

Blues brothers

The nutty professor, coming to America. ET doet het ook geweldig op die leeftijd. Denk ik

die princess diaries, of hoe heet dat? Die films met Anne Hatheway. Lijkt me ook wel leuk voor meisjes (maar die heb ik niet, dus zeker weten doe ik het niet.)

IngridT

IngridT

02-10-2012 om 13:59 Topicstarter

Lol tijgeroog...

God zij dank...er is er maar 1 jarig, en ze zijn met zijn 6-en in totaal...

Ik heb even geneusd...volgenz mij zijn ze nog niet helemaal toe aan die sisterhood achtige films. (ziet er wel leuk uit trouwens!) maar ze zijn echt nog niet zo puberaal (de meesten zijn ook nog 10 realiseer ik me, het is gr 7. Ik heb een oktoberkind, die ook nog niet echt pubert trouwens)

Harry potter, ET, Back to the future...allemaal toppers, maar die hebben we gewoon thuis staan. Ik wilde eigenlijk iets leuks nieuws, ook voor de jarige jet zelf. Over kopen vs huren...vooral die oudere DVD's koop je bij BOL voor onder een 10tje. Mijn kinderen kijken een leuke film heel graag later nog eens, en voor 7,99 (of iets van die orde) geloof ik niet dat je qua huren nou zoveel bespaart...even los van het feit dat de laatste videotheek in het dorp inmiddels ook verdwenen is volgens mij!) Ik neus nog even verder, maar houd het draadje zeker in de gaten!

Ingrid

Ingridt

De films die ik noemde, had ik inderdaad voor 6,99 bij bol.

Lowie

Lowie

02-10-2012 om 15:13

Carry slee

Er zijn een aantal. Tinboektoe, Razend, Lover or loser, Afblijven.

Of een andere film: The Sorcerer's Apprentice.

Het geheim

Briefgeheim

Dolfje weerwolfje

Lloyd het lelijke kind

Ik heb totaal (nog) geen verstand van 11 jarige meisje, maar ik heb vorig jaar bovenstaande film opgenomen.

Middelste zoon, toen 11, is van de stoel gevallen van het lachen. Vooral het stukje waar Lloyd tongzoenen ging oefenen met de spiegel was geweldig.

Stukje over de inhoud van Zapp: Een Amerikaanse speelfilm over de twaalfjarige jongen Lloyd, die graag grappen maakt en lol trapt. Hij wordt vaak gepest, omdat hij een bril draagt met dikke glazen en rood haar heeft. Om het pesten tegen te gaan hangt hij graag de clown uit in de klas, tot grote ergernis van iedereen. Als er een nieuw meisje in de klas komt wordt Lloyd meteen verliefd. Hoe kan hij ervoor zorgen dat ze hem ziet staan?

Maar nogmaals, 11-jarige meisjes zijn misschien wel heel anders dan 11-jarige jongens.

Is Mathilda al genoemd?

Niny

Niny

02-10-2012 om 18:22

Nog een paar

Wat hier grote hits waren: Rapunzel ('Tangled'), Horton, Hondenhotel, Hart van Inkt (al is die laatste misschien wat te spannend).
Niny

Tihama

Tihama

02-10-2012 om 21:00

Monte carlo

Die hebben we hier bij het slaapfeestje voor 11-jarige meiden gedaan. Met Selena Gomez.

Sidney White

First Daughter

Ten things I hate about you

How to lose a guy in 10 days

27 dresses

Tihama

Merel

Merel

02-10-2012 om 23:31

Wat ze hier leuk vonden

The Parent Trap (of in het nederlands Dubbel en Dwars)
Films met Hillary Duff
Freaky Friday

IngridT

IngridT

02-10-2012 om 23:41 Topicstarter

Nou.

Vanavond met jullie lijst een hele riedel trailers bekeken (zaten leuke tussen zeg, kende ze niet allemaal...)

En wat denken jullie...mevrouw wil de Smurfen. Proest. Hoezo een romantische meidenfilm?

Nou ja, haar feest. ik heb hem besteld, en bewaar jullie lijst voor toekomstige gelegenheden, want dat komt heus wel goed over 1 of 2 jaar, met die echte romantische komedies en zo!

Ingrid

rosa

rosa

03-10-2012 om 09:43

Toch nog

Parent trap: die is vaak bekeken hier
En alles met de Olsen twins
Step up
plus alle enge films, als tegenwicht

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.