Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

20-10-2011 om 19:17

Duplo treintje kapot

Nu pas echt een groot probleem: het duplo treinje is kapot. Zelfs met nieuwe batterijen. Hij is verder niet open te maken. Ik heb geen zin om weer een hele nieuwe set te kopen a 80 euro ofzo, kan ik zo'n treintje ergens los kopen of hebben jullie instructies hoe het te maken????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

20-10-2011 om 19:29

Mailen

Wij hebben ooit een nieuwe locomotief kunnen kopen via lego zelf. Ik had volgens mij gemaild via de website van lego.com.

Vera

Rafelkap

Rafelkap

20-10-2011 om 19:55

Vera

Dank! Ik heb op de site een telefoonnummer genoteerd, ik ga ze morgen even bellen!

sinas

sinas

20-10-2011 om 20:12

Helaas

heb ik ook geprobeerd. Kreeg mooi niks. Set is onlangs verkocht, handige man, die heeft hem gerepareerd en nu hebben zijn kindjes er plezier van.

Hombre

Hombre

21-10-2011 om 08:51

Marktplaats

Daar wemelt het van de Duplo treinen. En een dubbele set hebben is juist fijn want dan heb je meer rails en kun je grotere banen maken.

Rafelkap

Rafelkap

21-10-2011 om 10:50

Geen rails

Nee, ik wil echt geen rails meer, we hebben genoeg, ik weet niet waar ik het moet laten. Ik overweeg het maar zo te laten en over te gaan op de houten treintjes. Es kijken of ik vanmiddag even kan bellen, toch nog even proberen.

mijk

mijk

21-10-2011 om 10:52

Ik heb er hier twee

met rails tegen zacht prijsje over te nemen. Wij hadden er dus ook een die stuk ging sinterklaas bracht een nieuwe en toen begon de oude weer te rijden....

Je hebt mijn mail....

Mijk

mijk

mijk

21-10-2011 om 11:43

In dat geval

http://www.dupl-o-line.nl/

hebben ze losse locomotieven. Eens kijken of ik mijn duplo overschot daar kwijt kan...

Mijk

Website

Hoi,
Er is een grote engelstalige website voor allelei lego, om tweedehands te kopen/verkopen:
www.bricklink.com

Op het forum kunnen ze je vast vertellen hoe je het treintje kan repareren. En anders kun je daar ook een ander treintje kopen. Het is een soort lego-ebay.

Wiske

Rafelkap

Rafelkap

21-10-2011 om 17:26

Mijk

Ik moet er nog even een nachtje over slapen, maar ik mail je sowieso z.s.m. Ontzettend lief je aanbod en de link die je gaf.
Wiske ook dank voor je link.

Heb even oorpijn vandaag en kan niet logisch nadenken.

Rafelkap

Rafelkap

22-10-2011 om 12:27

Besloten

Na rijp beraad besloten de duplo treinenset de deur uit te doen. Een tweedehands treintje kost bijna 40 euro, nieuwe kleinste set is ook iets van 45 euro. Daarbij is het voor onze jongste eigenlijk niet zo goed voor z'n ontwikkeling, zo'n ding met een knop erop (maar dat is een lang verhaal).
Wij gaan dus rails op mp zetten. We hebben ook houten treintjes, dus het was sowieso dubbel speelgoed. Ze hebben er veel plezier aan gehad, maar het heeft z'n beste tijd gehad..

Mijk

Wat voor treintjes zijn het? Ik ben misschien wel geinteresseerd omdat zoon's intelli trein stuk is. Je kan mailen op [email protected].

mijk

mijk

22-10-2011 om 16:20

Ik mail!

Maar dat wordt maandag. Ik moet er de vliering voor op en ik heb nu een ander stuk van het huis op zijn kop staan!

Mijk die onverklaarbaar last van herfstschoonmaaklusten heeft...

Mijk

Prima, het heeft geen haast.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.