Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vogeltje

Vogeltje

18-06-2014 om 14:38

dun vitrage gordijn wat niet wit is.

Nou moe, ik dacht dit koop ik even.
Ik ben op zoek naar een (betaalbaar!) dun vitragegordijn, die het liefst zoveel mogelijk licht doorlaat en niet wit is.
Het is om de uitbouw af te schermen voor mijn rondvliegende vogels die anders steeds daar de boeken aanknagen. Ik heb de vogels al langer maar een van de twee heeft ineens de boeken ontdekt.

Liefst niet spierwit of roomwit. Dat heb ik namelijk wel gevonden, maar dat vind ik niet mooi.
Mijn tante heeft bijvoorbeeld een zilvergrijs iets, wel ooit van de Hema, maar dat vind ik nergens meer (uit de mode?). Ik ben ook op de gewone markt geweest, maar allemaal wit!
Ik wil nog een keer naar de lapjesmarkt gaan, maar omdat ik de eerste komende zaterdagen geen tijd heb, zou ik liever eerder dit gordijn hebben hangen.
Wie weet of de Ikea dit heeft? Of de Praxis? Bijvoorbeeld.

Katniss

Katniss

18-06-2014 om 14:42

Leenbakker

Volgens mij heb ik dat wel eens bij Leenbakker gezien. De Bijenkorf had het een paar jaar geleden ook.

Vera*

Vera*

18-06-2014 om 14:54

Xenos

De Xenos heeft van die dunne doorschijnende gordijnen (ik kan even niet op de naam komen) en allerlei kleurtjes.
Het is geen katoen maar van dat synthetische spul.

Noem je dat organza misschien?

Marie

Marie

18-06-2014 om 14:54

Jan Sikkes

Ik weet niet in welke regio je woont, maar probeer het anders eens bij Jan Sikkes

https://www.jansikkes.nl

Vogeltje

Vogeltje

18-06-2014 om 15:18

Xenos had het hier niet

Maar heb dat daar wel eens gezien inderdaad. Wie weet was het net op hier?

Maar we gaan vrijdag ook even naar de Leenbakker. Dank voor de tip. Had ik nog niet aan gedacht.
Jan Sikke ken ik niet, maar zit ook erg uit de buurt.

voile

Ik denk dat je voile-stof bedoelt. Google er maar eens op. Moet toch overal en in alle kleuren verkrijgbaar zijn. Probeer ook eens een speciaalzaak en vraag of ze couponnetjes (overgebleven stukken stof) hebben.

Vogeltje

Vogeltje

18-06-2014 om 16:25

Ja voile

Dat zoek ik! Briljant Gonniegans!

Vogeltje

Vogeltje

20-06-2014 om 11:47

Geslaagd bij Leenbakker

Hij hangt ook nog. Het is een beetje een goudkleurige. Hij laat veel licht door, je zit hem wel hangen.
Ik ga zo testen of hij de vogel inderdaad uit de uitbouw houdt.
Waarschijnlijk schrikt hij zich een ongeluk .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.