Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

~~~~~~~~

~~~~~~~~

25-11-2011 om 08:45

Drinkpakjeshouders

wie kan mij aan een site helpen waar je leuke drinkpakjeshouders kunt bestellen. Mijn kinderen hebben altijd een pakje melk mee naar school maar ik vind de pakjeshouders zo saai, hoewel ik er nu 1 heb met bert en 1 met ernie en 1 met elmo maar waar kan ik nog meer leuke vinden... ik heb al gegoocheld maar kom niet echt verder...en graag via een website omdat ik geen auto heb en in een kleine dorpje woon.

alvast bedankt voor het meedenken


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

25-11-2011 om 09:15

Drinkpakjeshouders? Waarvoor? Welk doel? Schoolkinderen (minstens 4 jaar) kunnen toch gewoon een beker mee of leren dat ze niet moeten knijpen, desnoods alleen aan de oortjes vasthouden? En dan nog variatie willen in leuke? Waarvoor leuke? Waarom is functioneel alleen niet goed genoeg?

Ach kaatje

Ik denk dat kringeltjekringeltjekringeltje helemaal niet op zoek is naar leuke drinkpakjeshouders, maar een leuke drinkpakjeshouderswebwinkel heeft en zo probeert dit onder onze aandacht wil brengen. Vandaar ook die leipe nick.

En kringeltjekringeltjekringeltje, plak gewoon een leuke sticker over Elmo heen.

skik

+ Brunette +

+ Brunette +

25-11-2011 om 11:08

Skik

Eerst dacht ik zo als K. Heksenvet maar ik denk dat je gelijk hebt. En dan nog onhandig aangepakt ook, met die rare nick en dat het via een webwinkel moet. De zin van drinkpakjeshouders ontgaat ook mij totaal. Ze kan ze vermoedelijk aan de straatstenen niet kwijt.

Tineke

Tineke

25-11-2011 om 11:13

Ach so

Wij gaan googlen en massaal bestellen...

ishtar

ishtar

25-11-2011 om 11:14

Maar

googelen levert niet gelijk een webwinkel op
overigens zie ik ook niet het nut van drinkpakjeshouders. Maar wat ik met googelen wel vond is dat ze bij de meeste drogisten wel te krijgen zijn. En ~~~~~~, er is toch vast wel een drogist bij je in de buurt?

Drinkpakjehouder

Ik heb er hier wel een in gebruik voor mijn driejarige. Als de kinderen een keer een pakje krijgen onderweg in de auto ofzo, dan vind ik het wel een handig ding om morsen te voorkomen.

Maar het is een hele gewone effen lichtgroene van DA. Waarom moet er nog van alles op staan?

Chris

Puck

Puck

25-11-2011 om 14:35

Noot gehad en nooit gemist.

kinderen hebben hier al vanaf peuter af aan geleerd om de oortjes uit te vouwen en daar het pakje aan vast te houden. Ik zie het nut ook niet van die pakjeshouders.

Fijn puck

Dat jij zulke handige kinderen hebt. Oortjes uitvouwen en daar het pakje aan vasthouden leer ik ze hier ook. Maar ja, ze pakken zo'n vol pakje dan toch nog met enige regelmaat niet bij de oortjes aan en dan gaat het mis.

Chris

Goh

Ik dacht dat alle OOL-kinderen alleen maar water drinken uit een flesje. Op het moment en de plek die hun ouders het beste uitkomt.

Puck

Puck

25-11-2011 om 14:55

Chris

valt wel tegen hoe handig mijn kinderen zijn, maar hier werd het ook op de peuterspeelzaal vanaf 2 jaar ingeramd Veel oefenen dus. Er iscin ons kleine dorp ook geen kind of moeder die het trucje niet kent. En blijven ze knijpen: harde maatregelen, alleen nog maar water geven

Puck

Puck

25-11-2011 om 14:58

O en chris

ik vouwde zelf al de oortjes uit en gaf ze dan met mijn hand om het pakje aan de kinderen. Dan kunnen ze niet anders dan aan de oortjes aanpakken. Dat automatisme om decoortjes uit te vouwen heb ik jaren te lang gehad tot ergernis van de kinderen die dat niet nodig vonden toen zeceen jaar of 8 waren

krin

krin

25-11-2011 om 15:06

Tja

Als dit een poging tot sluikreclame is, is het een heel onhandige.
Kijk hier eens of er een leuke tussen zit, en anders zou ik een effen exemplaar kopen en zelf versieren, als het leuk moet.
http://www.google.nl/search?q=pakjeshouder&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=UZ_PTuKBFtGfOpTyuK8P&ved=0CFQQsAQ&biw=1006&bih=677
O ja, mijn duit in het off topic collectezakje: begin niet aan pakjes. De knijpbehoefte is soms zo groot dat ze dat pakje er gewoon uitwurmen om die drang te bevredigen. Hier is dat onding welgeteld een week in gebruik geweest, daarna mocht hij aan de beker en heb ik hem leren dweilen Dat is, sprak zij verantwoord, een even belangrijke vaardigheid om jong aan te leren als drinken uit een beker. En verantwoorde linksdraaiende kruidenthee en (op feestdagen) siroop in homeopathische verdunning is ook niet in pakjes verkrijgbaar, trouwens.
Zo, best lekker, dat roomser dan de pausgedoe.

Nog een mogelijkheid

... eerst zelf met een paar forse teugen het pakje deels leegdrinken. Dan leidt enig geknijp niet meteen tot drama's.

Die oortjestruc kende ik dus pas toen zoon die leeftijd al voorbij was.

Dat leegdrinken deed ik niet alleen tegen het morsen, maar ook omdat zoon niet zo'n grote drinker was en ik 200 cc voor zo'n uk van 2 een hele plons vond.

Zoon is inmiddels zes en kan zo'n pakje wel aan, en bij peuterdochter drink ik nog de eerste teug zelf.

Groeten,

Temet

Polly Shearman

Polly Shearman

25-11-2011 om 16:05

Wat een onzin

Ik geef gewoon mijn kinderen borstvoeding, daar ga ik in pauze ook gewoon even voor langs op school, daar heb je geen pakjeshouder ding voor nodig hoor! wat een gemak!

ishtar

ishtar

25-11-2011 om 16:13

Grijns polly

kost wel even tijd. Je hebt 3 kinderen toch?...

mirreke

mirreke

25-11-2011 om 16:18

Ik wist niet eens dat het bestond...

een drinkpakjeshouder..

Nou hier wel hoor

Mijn 2 jarige maakt er anders een groot waterballet van. Dus gewoon zo'n houder erom. Wij hebben een effen blauwe. Van difrax. Eentje is genoeg.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rosase

Rosase

25-11-2011 om 21:19

Ja precies

Eentje hier in de kast van diffrax. Wordt echt maar zelden gebruikt. De oortjes truc werkt best en de tuitbeker is hier ook ideaal.
Verder geef ik nooit pakjes mee naar school, zo slecht voor het milieu....

Snap eigenlijk ook niet waarom je er meer dan 3 nodig hebt en waarom daar dan perse een plaatje op moet staan? Maar goed, wie ben ik? Misschien is ~~~~~~~~~~~ wel een verzammelaar....

Limi

Limi

26-11-2011 om 08:23

Stickers

De autostickers op de brooddozen hier zijn al een paar keer door de afwasmachine geweest en blijven zitten.

liora

liora

26-11-2011 om 08:46

Haha rodebeuk

Inderdaad!!! Water uit een zelf afgewassen Spa-flesje

Joyeux (ot)

Dat denk ik ook (crisis) als ik bv lees over pubers met Blackberry's.....

+ Brunette +

+ Brunette +

26-11-2011 om 12:33

Wat een ophef over een non-product.

Ook ik wist niet dat er houders bestonden voor kleine pakjes, ik heb ze weleens gezien voor literpakken en vond het pure onzin, een volwassene knijpt toch niet meer in het pak?

Crisis voor Jan Modaal betekent dat een BlackBerry een rib uit hun lijf is in plaats van gewoon maar een grote uitgave.

Crisis?

Ik geloof ook niet dat een gemiddeld gezin failliet zal gaan van de aanschaf van een product van 3,99.

Draadstarter is inmiddel gevlucht, kan ik helemaal inkomen.

Chris

Fiorucci

Fiorucci

26-11-2011 om 13:37

Brunette (ot)

Crisis voor jan Modaal betekend een goedkope Nokia kopen.

Dit doet mij een beetje

denken aan die topic over die vaatdoekpot.

lol en geheel ot.

Vic

Vic

26-11-2011 om 14:20

Oh die was zo leuk

Die over die vaatdoekpot. Vooral de reactie over de pot in de vorm van een klapstoeltje

Hoezo oudgedienden

Jeetje, dat draadje stamt uit 2004. Blijkbaar heeft het wel indruk gemaakt op je gemaakt, Manda. Geef maar toe, je hebt sindsdien een zelfgekleide vaatdoekpot op je aanrecht staan en maakt er dagelijks gebruik van

Chris

Tirza G.

Tirza G.

26-11-2011 om 15:35

Nee nee nee liora

Water is net zo goed uit een goedkoop Lidl-flesje. Spa is onzin.

Tirza

Margriet*

Margriet*

26-11-2011 om 17:07

Nou tirza

Het water van de Lidl flesjes is ok, de flesjes zelf zijn van slap plastic. Dan heb ik liever een Spa flesje (kun je ook veel vaker hergebruiken). Maar ik zou gewoon een drinkbeker met een rietje meenemen en nee niet perse met water. Heb ik zelf ook niet altijd zin in. Hier was het vaak zeer verdunde diksap of thee met melk. Ik heb eigenlijk toen ze klein waren erg weinig pakjes gekocht dus een houder miste ik ook niet.

~~~~~~~

~~~~~~~

01-12-2011 om 13:35

Jammer

wat ik altijd jammer vind is dat je zoveel komentaar op je vraag krijgt ipv een antwoord.

Voor al die gene die wel een antwoord op mijn vraag hadden , bedankt...

(en het is dus niet zo gek dat ik hier wat vaker onder een schuilnaam wat vraag met al die fijne opmerkingen , sorry hoor maar ik vind het echt heel vervelend.)

Verder wens ik (anoniem dus) iedereen een fijn sinterklaasfeest) en ik ga op zoek naar een blanco drinkpakjeshouder en probeer het met leuke stoere raamstickers, bedankt voor de tip)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.