Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tigerfeet

Tigerfeet

22-05-2012 om 19:37

Drinkflesjes in de vriezer

Ik heb kleine colaflesjes die wil ik vullen met limonade en water, kan ik die in de vriezer leggen(doe ze niet helemaal vol???

Tigerfeet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

22-05-2012 om 19:40

Van

plastic? Dan kan het, deed het hier altijd op warme dagen en dan mee naar school.

Merel

Merel

22-05-2012 om 20:32

Ja dat kan, maar inderdaad niet helemaal vol doen, anders knalt ie stuk. Maar wat ik handiger vind is flesjes bewaren met een iets grotere opening (bijv. die van Aquarius o.a.) dan kan je namelijk gewoon ijsblokjes erin doen en meteen drinkbare flesjes maken (bij bevoren flesjes moet je behoorlijk lang wachten tot je een keer een slokje kan nemen, terwijl de rest dan nog bevroren is, dus na die slok moet je weer ruim een kwartier wachten).
Bij de flesjes met de grote opening, vul ik ze compleet met ijsklontjes en dan nog limonade erin tot ie vol is) Blijft heel lang koud en het is meteen drinkbaar.

Mover

Mover

22-05-2012 om 22:17

Wat ik doe

is de flesjes half vullen met water. En dan leg ik ze op z'n kant/plat in de vriezer. Invriezen, en als ik ze meeneem met een beetje kraanwater en/of limo aanvullen. Daardoor ontdooien ze wat sneller, en blijft het toch heerlijk fris.

Marie

Marie

22-05-2012 om 23:41

Buikpijn?

Hallo
Ik krijg altijd buikpijn van zulk koud drinken, hebben jullie daar geen last van?
Groetjes

Ja hoor

dat doe ik ook rgelmatig, op vakantie bv als koelelement ik heb ook van die ijsklontjes die in staafjes zijn, vorig jaar op de kop getikt bij de lidl, ook mini ijsklontjes die makkelijk door een flesje passen. Als t effe sneller moet

+ Brunette +

+ Brunette +

24-05-2012 om 16:41

Hier ook half-half

Ik ken inderdaad het probleem dat het uren duurt voor je eens een slok kan nemen en doe de flesjes half vol en vul ze bij met drinken op kamer- of koelkasttemperatuur.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.