Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sally MacLennane

Sally MacLennane

27-04-2017 om 07:10

Dreads, dreadfall

Zijn er hier mensen (of hebben jullie kinderen) die wel eens zelf dreads hebben gemaakt van wol, en daar een dreadfall van hebben gemaakt?
Hebben jullie ervaring met een dreadfall op korter haar? Wat voor constructie gebruiken jullie dan? Ik denk aan een haarband of bandana, maar werkt dat?

Wol heb ik volop in huis, zowel langharige als de "kroezige" voor dikkere naturel dreads. Ik vond een site van dreadlockshop met filmpjes en zo, maar hoor graag ervaringsverhalen, tips, do's en don'ts.

Geen ervaring

Ik ben heel erg allergisch voor wol en krijg al jeuk bij het lezen van je post ;0) Maar als je de wol in huis hebt zou ik gewoon lekker gaan fröbelen en het uitproberen. Als je eigen haar te kort is om een staartje te maken zou ik ze op een bandana vastmaken, het lijkt me dat je die het stevigst om je hoofd kan knopen.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.