Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur

Fleur

14-08-2011 om 20:15

Dop zit vast

In de hoop dat er hier iemand rond loopt met een handige vent, het volgende is het geval, ik heb een karcher stoomreiniger en de dop gaat er niet meer af, kan hem alle kanten op draaien,maar hij komt niet los,iemand de oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Misschien moet je

als ik hoor dat ie wel draait, maar niet losgaat, is het dan geen mechanisme dat je in moet drukken terwijl je draait (of juist uittrekken?) kijk anders eens in het boekje of via google

Google

Ik heb de handleiding van de sc 1122 gevonden en op deze site gezet. Als je de dop alle kanten kan uit draaien, moet je je reiniger eerst aflaten koelen, zorgen dat de laatste stoom druk er uit is, uit zetten en stekker eruit, dat is de beveiliging van de stoom reiniger. Mocht het nog half of kwart vol zitten en het is nog warm, dan kun je het beste de stoom reiniger leeg stomen. Ik had dat probleem ook, eenmaal leeg gestoomd kon ik de dop eraf draaien en bijvullen.

(google op: karcher stoomreiniger dop gaat niet los)- hoop dat dit de oplossing is?!

Fleur

Fleur

15-08-2011 om 12:29

Indrukken/uittrekken

werkt niet, zit geen beweging in, en af laten koelen/op stomen werkt ook niet want het ding heeft een maand of 6 werkeloos gestaan,dus er valt niets af te koelen, maar iig bedankt voor het mee-denken.
groet Fleur

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.