Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Qwenn

Qwenn

27-01-2012 om 22:32

Doopcadeau'tje

Graag zou ik jullie advies willen vragen voor een dooppresentje voor ons nichtje wat tevens ons petekind gaat worden. Ik weet al dat ze een armbandje heeft (onze eerste keus), maar wat nu?

Graag jullie advies,

Met vriendelijke groet,
Qwenn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zilveren bestekje?

Is ook altijd een bijzonder kado. Je kunt er ook een dooptekst in laten graveren.
G

Kijkbijbel

De kijkbijbel is erg leuk..

Zilveren spaarpot

Nee een bestekje is maar voor zo 'kort' daar heb je als je ouder bent amper nog iets aan.
Ga dan voor een spaarpot of een servetring ofzo.
groeten albana
(zilveren spaarpotten kado gedaan aan alle nichtjes en neefjes en de oudste heeft 'm nu die volwassen is nog steeds..)

Ely

Ely

28-01-2012 om 11:40

Zilveren rammelaar

En die graveren, staat 'later' ook heel leuk aan de muur tussen de babyfoto's. De mijne is kwijtgeraakt en ik baal er nog steeds van.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

+ Brunette +

+ Brunette +

28-01-2012 om 16:12

Geen zilver.

Even een ander geluid. Ik heb zilveren babyspullen maar doe er niets mee, het zijn spullen die ergens in een kast kwijt liggen te zijn want als ik ze ergens neerzet moet ik ze om de zoveel tijd poetsen. Mooi vind ik ze ook niet. Eigenlijk zou ik ze best willen verpatsen maar dat doe je dan weer niet met van die goedbedoelde cadeaus. Mijn moeder stond erop mijn dochter een zilveren beker te geven. Heb daartegen geprotesteerd maar nu ligt die beker samen bij mijn eigen zilverwerk. Ik zou een mooi kinderboek geven ofzo, hoeft niet baby-achtig te zijn, een kleuterklassieker is ook leuk.

Sascha2

Sascha2

28-01-2012 om 19:50

Nou albana, bestek

Ik heb van mijn werkgever bij ieder kind een bestekje gekregen, gegraveerd met naam. We gebruiken die nog iedere avond. En mijn eigen twee oude bestekjes ook, die gebruiken mijn kinderen. Hier dus al bijna acht jaar lol van de bestekjes. Ik vind het een hartstikke leuk cadeau.

Beetje laat misschien

Wij hebben ook zo' n bestekje gehad en mischien 2 jaar gebruikt en ook slechts voor brood.
Kinderen smeren en eten pas zelf rond 1 jaar ofzo toch? Jij zult het meeste voor ze doen en daarvoor is klein bestek onhandig. En voor zelf snijden is het mes te bot, dus vlees snijden lukt niet echt. Zo wilden die van mijnveel liever een gewoon mes. En was het kinderbestek al snel uit gratie. Ook is 1 bestek p.p. behoorlijk onpraktisch met 3 maaltijden per dag, zeker in deze tijd nu vrijwel niemand meer afwast met de hand
gr. Albana

Bestekjes

Mijn kinderen hebben allebei een gegraveerd bestekje en die worden nog bijna dagelijks gebruikt. Zoon is 10, dochter bijna 7 en zelf vind ik de grote lepels uit het setje het ideale formaat hebben om toetjes te eten, dus ik pak ze daar ook nog wel eens voor.

Ark van noach

Van Dick Bruna.

Of een ander boek. Wij hebben thuis een aardige stapel christelijke kinderboekjes liggen. Sommigen hebben wij na een doopfeest gekregen. Altijd leuk.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.