Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiorucci

Fiorucci

19-04-2012 om 16:59

Dooie muizenlucht

Vorige week vond ik onder zoons bed een dode muis. Opgeruimd, schoongemaakt, etc. De lucht bleef toch een beetje hangen en wordt weer sterker, ik heb dus het vermoeden dat er ergens nog een ligt. De kamer is volledig doorzocht, we kunnen niks vinden. Ik ga vanavond even een plint weghalen, in de hoop dat daar wat ligt. Als we pech hebben,ligt de muis ergens anders...zoon slaapt op zolder...stel dat we de muis niet vinden, zal de geur langzaam wegtrekken als die muis op gegeven moment indroogt of moeten we dan de woningbouw gaan bellen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mover

Mover

19-04-2012 om 17:53

Inderdaad

duurt een paar weken, max...
Dit wil je vast niet horen

Tirza G.

Tirza G.

19-04-2012 om 20:18

Voor elke muis die je ziet.........

zijn er 50 die je niet ziet.........

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

19-04-2012 om 20:55

Plaag

Een buurvrouw, zij woont vier huizen verderop in ons rijtje, had veel muizen, vooral op zolder. Dusdanig veel dat de gemeente heeft gestrooid. Ik vrees dat er flink van gesnoept is en dat de beestjes nu her en der dood liggen te gaan. Normaal zullen ze er ook wel zijn, maar met vier katten hou je het wel binnen de perken,en blijven de muizen over het algemeen wel uit de buurt. Maar goed, morgen eerst plintje trekken dus. yech.

Henriette123

Henriette123

19-04-2012 om 21:12

Wat wij deden

Wij hadden een compleet muizennest in de schuur.(Met dank aan het een keer per maand ophalen van plastic in onze woonplaats) We hebben nadat we dit nest verwijderd hadden, zo`n luchtverfrisser gekocht die je in het stopcontact moet stoppen. De geur, verdwijnt dan redelijk snel. Wij hadden dus geen dode muis maar wel de plas enz van een heel nest.

Merel

Merel

19-04-2012 om 21:13

Op zolder

Hier had de poes een veldmuisje gevangen en was ermee naar de zolder gegaan om daar te spelen (zolderkamer is de favoriete kamer van de poes) ik wilde het muisje redden dus probeerde 'm te vangen en uiteindelijk was iedereen hem kwijt. Poes kon muis niet meer vinden, ik ook niet. Nooit meer teruggevonden en ook geen stank gehad, muis heeft waarschijnlijk een of andere uitgang gevonden op zolder.

Koelkast

Ik had in mijn studentenhuis ook tijden last van een dooie muizenlucht. Nergens kon ik het beest vinden. Het leek bij de koelkast vandaan te komen. Ik had het ding al opzij geschoven om te zoeken maar niks gevonden. Toen ik later verhuisde vond ik een muizenmummie op een metalen beugel aan de onderkant van de koelkast, recht onder de motor. Elke keer als de koelkast aansloeg kwam die geur dus weer mijn keuken in!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Lampekap

Vriendin vond uiteindelijk bij een verbouwing de dode muis, waarvoor wij de halve keuken hadden afgebroken en waarvoor haar man zelfs tussen het plafond een zoektocht had gehouden.
In dat rond ding dat je boven bij hanglampen tegen de bedrading aanschuift om dat te bedekken
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

22-04-2012 om 21:31

Plint

Helaas,achter de plint hebben we niks gevonden. Ik hoop maar dat het snel minder wordt, de stank.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.