Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Silke

Silke

28-03-2015 om 20:55

Divorce tv-show

Ik zie in de krant dat morgen geen Divorce is, maar een nieuwe tv-serie.
Ik had helemaal niet het gevoel dat het afgelopen was. Weet iemand hoe het zit? Komt het op een andere avond of snap ik de verhaallijnen niet?

Okie Dokie

Okie Dokie

28-03-2015 om 21:26

huh?

Er zou nog een laatste spannende aflevering zijn! Ik zie het ook zo in de gids. Ballen heeft, ik had me verheugdDop de laatste aflevering....

Ulla

Ulla

28-03-2015 om 21:30

Laatste aflevering gezien

Ik heb wel de laatste aflevering gezien, op een andere manier. Maar die moet inderdaad nog op tv komen. Het was wel duidelijk de laatste aflevering in ieder geval.

Silke

Silke

28-03-2015 om 21:35

Ik zie t niet

Kijk ik nou verkeerd? Het was toch op rtl4 rond een uur of 9?

Afgelopen...voorlopig.

Ik heb het niet gezien maar als je bij google intikt: "laatste aflevering divorce" dan zie ik staan dat het 3e seizoen is afgelopen. Els deed een zelfmoordpoging en Joyce is naar Griekenland? Dat was de laatste voor dit seizoen.

Inderdaad al klaar

De mannen zitten bij elkaar. Joyce gaat naar Griekenland. De vrouw van Boudewijn wil hem niet terug en de andere is nu echt gescheiden. Ze zeggen tegen elkaar: we zijn weer terug bij af.
Dus voldoende ruime voor een volgend seizoen!

Okie Dokie

Okie Dokie

29-03-2015 om 19:27

oh ja...

Nou dan heb ik het gezien. Ik had alleen een gevoel dat de nog een laatste aflevering kwam. Helaas!

An.

An.

13-04-2015 om 20:15

wannneer zou ie op dvd komen

(want ik keek naar boer zoekt vrouw en vergat bij uitzending gemist te kijken...)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.