Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lisbeth

lisbeth

03-10-2012 om 09:58

Dikke trui afzwemmen

Kinderen moetrn een dikke trui aan bij diploma zwemmen maar wat voor trui is fijn. Ik ga nu maar naar de zeeman of wibra

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Trui?

Voor welk diploma is dat dan? Heb het hier (t/m C) nog nooit meegemaakt. Ik zou in elk geval een fleece trui nemen, die nemen (bijna) geen water op.

amk

amk

03-10-2012 om 10:11

Huh?

in de landelijke afzwemeisen staat een shirt met lange mouwen, hier is dat gewoon een long-sleeve, een dikke trui is echt niet nodig. Of een leuke interpretatie van jullie zwembad.

De kledingeisen voor zwemvaardigheid zijn zelfs lichter dan die voor het C-diploma.

lisbeth

lisbeth

03-10-2012 om 10:15

Belgie

Ze zwemmen in Belgie. Het mag geen t shirt zijn heb ik al gevraagd. Fleece dacht ik ook aan maar toen zei schoonmoeder juist dat dat veel vocht opneemt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fleece neemt toch geen vocht op?

Probeer het anders eens. Het is altijd het droogste wat ik uit de wasmachine haal. Maar misschien neemt het makkelijk op, en wordt het ook sneller droog, kan. Dan vind ik het lastig. Denk dat katoen ook veel opneemt. Zou toch iets synthetisch' proberen.

Suze

Suze

03-10-2012 om 12:47

Tjee, speciaal kopen?

Nou, ik denk alleen maar: moet je het speciaal ervoor gaan kopen?

Heb je niet een trui liggen die je gewoon kunt gebruiken? Is toch maar voor 1 keer (wellicht wel handig nog 1x ervoor ermee oefenen)? Zonde van het geld hoor... (tenzij je die trui natuurlijk verder goed kunt gebruiken).

nathalie

nathalie

03-10-2012 om 13:11

Fleece en vocht

Volgens mij wordt fleece heel zwaar als het door en door nat is. Dat het het droogste is als het uit de wasmachine komt is omdat het bij het centrifugeren ook weer snel vocht loslaat. Maar daar heb je niet veel aan als je ermee in het water ligt.

lisbeth

lisbeth

03-10-2012 om 14:29

In bad gelegd

Hen eens een fleece in bad gelegd en het wordt inderdaad loodzwaar. He knijpt het inderdaad ook zo weer eruit maar op het moment zelf zit het vol met water. Dat gaat het dus niet worden.

Ik heb verder alleen joggingachtige truien met capuchon. Pfhh wat een gedoe ook

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Joggingtrui kan wel

dan vouw je gewoon de capuchon in de trui naar binnen zeg maar. Een vest is wel makkelijker uitdoen

Vic

Vic

03-10-2012 om 15:21

Synthetisch

Een puur synthetische trui, zo eentje die ook amper nat wordt in de wasmachine, lijkt me het prettigst zwemmen. Die hebben ze vast wel bij Zeeman Als je dochter in maat 116/122 past heb ik er ook nog eentje liggen. Nooit gedragen want het zit voor normaal gebruik helemaal niet fijn.

lisbeth

lisbeth

05-10-2012 om 11:05

Gisteren geweest

Ik heb ze beide een wat dikker katoenen t shirt aangedaan.
Beide moesten ook nog spijkerbroek en sokken aan. Jobgste voor A 25 met kleren, oudste voor B 50 meter.
Allebei geslaagd

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.