Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Muizemeis

Muizemeis

14-05-2011 om 14:47

Digitale tv/radio

Als je een kabelaansluiting hebt, plug je je radio en tv in en heb je op je tv beeld, en op de radio veel radiozenders.
Ik heb nu digitale tv en radio, maar als ik nu radio wil luisteren moet ik de tv aan doen, dat vind ik eigenlijk erg onzinnig. Weet iemand of je je geluidsinstallatie zo kunt aansluiten dat je de radiozenders via je stereoinstallatie kunt afluisteren?
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

14-05-2011 om 16:22

Moet kunnen

Wij hebben ook digitale tv en ik zet toch echt de t.v. niet aan als ik radio wil luisteren. Geen idee hoe het allemaal ingeplugd is, het ziet er uit als een bos spaghetti die in de knoop zit, maar het moet dus wel mogelijk zijn.

NaShA

NaShA

14-05-2011 om 19:49

Home cinemaset

hebben wij en dan kunnen we de tv inderdaad uitschakelen. Het kan dus wel, je moet alleen even in je boekje kijken, want er zijn wel bepaalde stekkers voor nodig (vraag me niet welke, Nashaman heeft zich daarmee bezig gehouden).

Muizemeis

Muizemeis

15-05-2011 om 19:43

Ja maar

In jouw geval Nascha dan heb je de tv aangesloten op de boxen en kun je de tv op een soort van standby zetten. Dat heeft mijn zus ook met zo'n homecinemaset. Zo'n set heb ik niet.

Puck zou je het aan je wederhelft kunnen vragen als die het wel weet?
Muizemeis

NaShA

NaShA

15-05-2011 om 23:44

Nee

de boxen zitten dus aangesloten op de UPC box, want anders kan het niet wat ik zeg. Als ik de tv dan uitdoe gaat het geluid ook uit.

NaShA

NaShA

15-05-2011 om 23:44

Nee

de boxen zitten dus aangesloten op de UPC box, want anders kan het niet wat ik zeg. Als ik de tv dan uitdoe gaat het geluid ook uit.

Muizemeis

Muizemeis

16-05-2011 om 19:59

Nascha

Okee zo zit dat dan, mmm ga toch nog eens snuffelen hoe dat kan
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.