Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mama_Lynn

Mama_Lynn

07-03-2012 om 21:33

Digitaal fotoboek

Ik loop hopeloos achter met mijn fotoboeken voor de kids. Ik heb ze eerder gemaakt via wij fotoservice, maar op de een of andere manier werkt dat niet meer zo prettig als eerst, dus ik ben op zoek naar een ander programma.

Wie weet een goed programma, niet al te ingewikkeld, met wel leuke mogelijkheden en bij voorkeur ook nog enigszins een leuke prijs-kwaliteit verhouding.

Alvast bedankt,

Lynn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Albelli

albelli, daar heb ik al veel boeken gemaakt met goede kwaliteit en als je op een aanbieding wacht, ook een goede prijs.

ik heb 2 boeken bij de hema laten maken maar daar was ik niet tevreden over, kwaliteit van de foto's was slecht.

Albelli

Ik heb in eerste instantie bij de Hema een boek gemaakt en die bladen zaten binnen no time los. Ook het vervangende boek dat ik kreeg had hetzelfde probleem en toen heb ik mijn geld terug gekregen.

Albelli heeft mooie boeken.

Heb je hier gezocht in het archief? Er hebben al meerdere draadjes over gelopen.

costa

costa

08-03-2012 om 16:37

Albelli

Ik sluit me daarbij aan, goede ervaringen mee! Hema heeft wisselende kwaliteit vind ik. Succes!
Ik moet trouwens ook hoognodig eens fotoalbums maken....

ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-03-2012 om 19:28

Albelli

Hier ook heel goede ervaringen met Albelli, en ik heb al een mooi rijtje boeken gemaakt.

Mover

Mover

08-03-2012 om 21:13

Tegengas: pixum

Wij zijn fan van Pixum. Vooral omdat je ze kan afdrukken op fotopapier, en die zijn toch eccht mooier.

Blurb

Ik zweer voortaan bij blurb.nl heb deze tip gekregen van een hele goede fotograaf. Echt hel mooie kwaliteit en je kunt ook heel makkelijk tekst toevoegen.

margje van dijk

margje van dijk

09-03-2012 om 10:15

Albelli en blurb

Ik heb heel veel ervaring met Albelli en ook enigszins met Blurb (en Hema). Ik doe tegenwoordig altijd alles standaard met Albelli, bevalt mij het beste. Blurb gebruik ik als ik een dik album wil maken (dat gaat tot 440 pagina's, Albelli tot max 120).

Bij Albelli kun je tegenwoordig ook op fotopapier laten afdrukken (Mover). Ook kun je er net zo makkelijk tekst aan toevoegen als bij blurb (dinos).

Mijn voornaamste bezwaar tegen Blurb is het formaat: een staand formaat fotoboek is veel kleiner dan bij Albelli. Ik vind formaat "ongeveer A4" veel fijner.

Ik heb bijna voldoende moed verzameld om mijn 440-pagina dikke Blurb boek te gaan starten (nl over ons half-jaar-China-verblijf uit 2006). Pffft, wel véél moed heb je daar voor nodig).

PS Bij Blurb zag ik dat je nu ook pagina's met Adobe Indesign kunt ontwerpen en vervoglens die hele pagina's inlezen, i.p.v. los foto's en tekst. Misschien dat ik dat wel doe. Als ik eindelijk genoeg moed heb.

Margje

Isabella

Isabella

09-03-2012 om 11:01

Fotofabriek

En ik ben helemaal fan van fotofabriek.nl. Persoonlijk vind ik dat het heel gemakkelijk werkt. Je kunt de foto's rechtstreeks van de USB-stick afhalen en hoeft ze niet eerst in het programma te uploaden. Een pagina tussenvoegen en zo is geen probleem. Ook tekst erbij gaat moeiteloos. Dit kon vroeger niet bij HEMA en Ziggo. Maar ik werk nu al zolang met Fotofabriek dat dat ondertussen misschien wel veranderd is.
En heel mooie kwaliteit foto's en boeken niet te vergeten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.