Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

24-04-2011 om 22:23

Dierenpark amersfoort *spoedje*

Ik heb net drie minuten gelden besloten om morgen naar dierenpark amersfoort te gaan,volgens routeplanner een uurtje rijden, maar nu, tweede paasdag morgen,ga ik het in een uurtje , uurtje anderhalf redden als ik rond 07,30 vertrek, kom uit omgeving Leiden, tweede vraag,is het s´morgens al erg druk en is het leuk voor twee dreumesjes van 5,alle info welkom

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

24-04-2011 om 22:46

3 uur in de auto?

Amersfoort is een prima dierenpark en van drukte heb je niet snel last. Maar waarom zou je op een stralende dag in hemelsnaam 3 uur in de auto gaan zitten met kinderen van 5?

Vermoedelijk blijven de kinderen het langste hangen in het speelgedeelte (dat ook erg leuk is). Ik zou een dierentuin dichterbij zoeken.

Tihama, ooit abo gehad op Amersfoort toen de kinderen 5 en 8 waren

Fleur Mas

Fleur Mas

24-04-2011 om 22:49

Hoi

ja waarom, omdat er in de omgeving van leiden niets zo heel veel is, avifauna al een keer of 6 gedaan en blijdorp ook, dus kan zo snel niets anders verzinnen, dolfinarium en apenheul is allemaal even ver weg, dus vandaar amersfoort

NaShA

NaShA

24-04-2011 om 23:31

Wel een leuke dierentuin

wij zijn er ooit geweest met zoon, toen ook nog maar een uk, jonger dan 5. De beren zitten in een soort van glazen verblijf en 1 van de beren had kennelijk iets lekkers op het raam ontdekt. Zoon heeft echt minutenlang naar die likkende beer staan kijken, vond het fantastisch!!!
Heeft het daarna nog maaaaaaaanden over die dierentuin gehad: "mama, gaan we nog eens naar de likkende beer??"

Massi Nissa

Massi Nissa

25-04-2011 om 20:52

Hier ook abo

Ik heb een abonnement voor mijzelf en dochter - man houdt helemaal niet van dierentuinen (ook niet van dieren, trouwens). Het is een fijne dierentuin met heel veel toiletten, een paar kleine speeltuintjes en twee grote speeltuinen (1 meer voor peuters en kleuters, 1 ook erg leuk voor oudere kinderen), veel glazen verblijven waardoor je verbazend dichtbij de dieren kunt staan (wat Nasha al vertelt), gewoon een prettige dierentuin. Niet spectaculair.
Met twee dreumesen zou ik niet zoveel geld uitgeven, mijn ervaring is dat kinderen van die leeftijd eerder voor de speeltuin gaan dan voor de dieren. Ik zou dan dichterbij huis een mooi natuurgebied zoeken met een speeltuin of zandafgraving of speelbos, zoiets.
Nu ben ik wel benieuwd of je nog bent geweest, Fleur, en wat je ervan vond.
Groetjes
Massi

Fleur Mas

Fleur Mas

26-04-2011 om 07:09

Hoi

Alhoewel ik graag mijn belevenissen zou delen,zijn we niet helemaal gegaan, we zijn tot de eerste afslag gekomen en toen ben ik er gelijk weer afgegaan,ivm de enorme drukte, jammer maar helaas,

groet Fleur

Tinus_p

Tinus_p

27-04-2011 om 09:58

Opmerking

Fleur mas:
"ja waarom, omdat er in de omgeving van leiden niets zo heel veel is, avifauna al een keer of 6 gedaan en blijdorp ook, dus kan zo snel niets anders verzinnen, dolfinarium en apenheul is allemaal even ver weg, dus vandaar amersfoort "
Jij vindt Avifauna na 6 keer saai, maar kleine kinderen verheugen zich juist vaak op de herkenning.

Fleur Mas

Fleur Mas

27-04-2011 om 17:37

Nee

helemaal niet, maar zo'n dagje weg kost gewoon veel geld en dan heb ik zoiets,6x avifauna,tis heel leuk maar laten we nu maar eens iets nieuws/anders doen/bezoeken,groet

Guinevere

Guinevere

27-04-2011 om 18:44

Euh

Euh, mag Fleur zelf ook bepalen of ze een keer naar een ander park wil gaan? Misschien houdt ze zelf ook van dierenparken én van een beetje afwisseling?

Tinus_p

Tinus_p

28-04-2011 om 11:35

Vervolgopmerking

Fleur:
"helemaal niet, maar zo'n dagje weg kost gewoon veel geld en dan heb ik zoiets,6x avifauna,tis heel leuk maar laten we nu maar eens iets nieuws/anders doen/bezoeken,"
Ja, maar wat is eigenlijk het doel van uitjes? Ik vraag me af, of je kinderen een plezier doet het bezoek aan een 'andere' dierentuin, terwijl je wel de nadelen hebt van langere reistijd. En dan vind jij een andere dierentuin mss leuker, maar als het allemala heel moeizaam wordt door die langere reistijd, is het dat dan wel waard?
En waarom dan veel geld uitgeven voor de dierentuin, als je ook (voor minder geld) naar de plaatselijke speletuin kunt, of naar iets als Linnaeushof in Bennebroek?
Deze vragen zijn niet bedoeld als kruisverhoor, maar om je te laten nadenken. Waar doe je al die moeite voor? Wat is leuk?

Fleur Mas

Fleur Mas

28-04-2011 om 11:55

Amersfoort

De aanleiding van mijn vraag was de dierentuin in Amersfoort,omdat ik vrij was en het jongste kind al een tijdje helemaal into dino's is, dus vandaar dat ik naar Amersfoort wilde, naar dat dinobos, groetjes

O en ik vat het helemaal niet op als kruisverhoor hoor

Aardige vraag!

Wat is 'leuk'.

Kunnen we een nieuw draadje over opzetten.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

29-04-2011 om 10:25

Dinobos

Is leuk! Tenminste, voor kleine dinofans. Zelf heb ik het inmiddels wel gezien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.