Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Deurstopper of deurwig voor kunststofdeur

Wij hebben nu kunststof kozijnen en deuren.
Ik zou het liefst de deur aan beide kanten klem willen zetten zodat hij niet verder open en terug dicht kan waaien.
Bij 1 deur is de hoogte naar terras normaal, maar bij de andere deur is deze wat hoger omdat deze op het dakterras uitkomt.
Nu ben ik op zoek naar een deurstopper of deur wig.
Wie heeft deze en weet waar deze gekocht zijn?
Of moet ik gewone deurstoppers kopen bij bv Marskramer/Blokker en die dan aan weerskanten gebruiken.
Ik ben benieuwd hoe anderen dit hebben opgelost.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Woensdag

Woensdag

19-06-2013 om 10:49

Haak

Ik heb er gewoon van die waaihaken aan laten zetten en een oogje in het kozijn. Vond die deurenman heeeeel raar, dat we niet wilden dat de deur door het raam heen knalde bij wind (met de klink kan je een flinke knal krijgen tegen de ruit die ernaast zit). Hij vond het zonde dat we een gaatje in de nieuwe deur/kozijn lieten zagen, tja..

judiths mama

judiths mama

19-06-2013 om 19:29

Bloempot

Wij wilden liever geen gaten in het kunststof kozijn, omdat we dachten dat dat misschien de constructie ondermijnt.
Wij hebben een flinke plastic bloempot gekocht, terracottakleur en daar hebben we vrolijke bloemetjes ingezet. Die pot staat buiten naast de deur en schuiven we ervoor als we willen dat de deur open blijft staan,
Prima oplossing voor ons.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.