Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur

Fleur

26-08-2011 om 21:27

Deo die niet prikt

Dames, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik gebruikte vroeger een deo, ik meen Rexona maar weethet niet zeker meer, en ben toen gaan experimenteren,had het maar beter niet gedaan, alles wat ik koop prikt,nu denk ik dat ik *ergens* op moet letten,maar ik weet niet waarop.
Wie kan mij vertellen welke deo niet prikt,ik heb het niet eens over na het scheren,maar gewoon na het douchen wil ik graag een deo die niet prikt,want je zit zomaar een uurtje of twee met brandende oksels,waar moet ik op letten als ik een deo koopt zodat deze niet prikt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gevoelige huid?

Ik zou iets proberen speciaal voor gevoelige huid. Gebruik je spray, stick, crème? Ik had in het verleden last van sticks. Daar kreeg ik rode jeukende oksels van. Sinds ik over ben op spray heb ik nergens last van. Ik ben ook gevoelig voor alcohol. Op mijn huid dan! Als ik het drink heb ik geen probleem.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Angela67

Angela67

26-08-2011 om 22:30

Clinique

http://www.clinique.com/index.tmpl?ngextredir=1

Erg prettig, al jaren in gebruik. Kan het zelfs gebruiken direct nadat ik met scheermesje onthaard heb. Zelfs goedgekeurd door prepuberende zoon > ruikt niet, werkt goed.

Groet,
Angela

Valkyre

Valkyre

26-08-2011 om 22:36

Sanex

Met die huidkleurige roller (lactoserum heet-ie geloof ik). Niet zo'n overdreven frisse Sanexgeur, en heel zacht. Kan ik ook gebruiken na het scheren van mijn oksels. En betaalbaar.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rembrand

Rembrand

26-08-2011 om 23:45

Rexona aloe vera

Ik heb ook een erg gevoelige huid en loop van de meeste deo's al snel met fikkende oksels.
Rexona Aloe Vera gaat altijd goed bij mij. Zelf direct na het scheren !
Deoleen vond ik ook altijd fijn ( crème) en daar kon ik ook goed tegen.
M.

Fiorucci

Fiorucci

27-08-2011 om 08:17

Dermolin en Neutral!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.